BEAUTY NEWS
Lupita Nyong’o και Saoirse Ronan εξερευνούν την θηλυκότητά τους
Αφορμή, η νέα εμψυχωτική καμπάνια αρώματος του Calvin Klein
Ο Calvin Klein, πριν λίγες ημέρες αποκάλυψε το νέο του άρωμα, υπό την επίβλεψη του Raf Simons. Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του brand ανέλαβε τα ηνία του οίκου, το 2016, λαμβάνοντας από την πρώτη κι όλας συλλογή του, διθυραμβικές κριτικές.
Ο ίδιος συνεχίζει να μας εκπλήσσει θετικά, καθώς για πρόσωπα του νέου αρώματος Calvin Klein Women, επιλέγει τις Lupita Nyong’o και την Saoirse Ronan.
Στην καμπάνια την οποία έχει επιμεληθεί η καλλιτέχνιδα, Anne Collier, οι δύο γυναίκες εντυπωσιάζουν με τα μινιμαλιστικά και, χωρίς σχεδόν ίχνος μακιγιάζ, πορτραίτα, τα οποία βρίσκονται δίπλα-δίπλα με γυναικείες προσωπικότητες που τις έχουν εμπνεύσει. Η Nyong’o λοιπόν, επέλεξε την Eartha Kitt και την Katherine Hepburn, ενώ η Ronan τις Sissy Spacek και Nina Simone.
«Η καμπάνια είναι μια εξερεύνηση της θηλυκότητας –ένα γκρουπ γυναικών συνδέονται από έναν κοινό παρονομαστή: την επιθυμία τους να έχουν την δύναμη να δημιουργήσουν την δική τους ταυτότητα και την υποστήριξη ώστε να κατευθύνουν τον δρόμο γι’ αυτούς που θα έρθουν μετά απ’ αυτές», δηλώνει ο Raf Simons, σχετικά με την έμπνευση της καμπάνιας, αλλά και του ίδιου του αρώματος.
Εξηγεί, ότι το Women, το οποίο περιέχει νότες από ευκάλυπτο, βελανίδι, άνθη πορτοκαλιού και κεδρόξυλο Αλάσκας, ότι εμπνέεται από την «ελευθερία της έκφρασης» και την «εκπομπή δύναμης και έμπνευσης από τη μία γυναίκα στην επόμενη».
Εκτός από την έντυπη διαφημιστική καμπάνια, η Nyong'o και η Ronan θα πρωταγωνιστήσουν και σε μια τηλεοπτική καμπάνια. Το brand ανέβασε και το παρακάτω βίντεο στο YouTube, με τις δύο σταρ να γνωρίζονται καλύτερα μεταξύ τους.
Το άρωμα θα κυκλοφορήσει στην Αμερική τον Αύγουστο, εν τω μεταξύ ο Calvin Klein, παροτρύνει τις γυναίκες να συμμετέχουν στο #IAMWOMEN κίνημα, στα social media, ανεβάζοντας μία φωτογραφία από γυναίκες που έχουν εμπνεύσει την ζωή μας. Οι φωτογραφίες θα συμπεριληφθούν στο calvinklein.com/iamwomen.