Ενυδάτωση, τώρα! - AllYou.gr

Search

Ενυδάτωση, τώρα!

7 τρόποι να νικήσεις την ξηρότητα.  

27 Σεπτεμβρίου 2014

Εκτεθειμένη και ευάλωτη στις εξωτερικές συνθήκες, η επιδερμίδα μας έχει ανάγκη άμεσης και σωστής προστασίας. Να πώς θα της την προσφέρεις! 

1. Το σωστό body lotion: Οποιοδήποτε ενυδατικό προϊόν μπορεί να περιποιηθεί το δέρμα σου για μερικές ώρες. Ωστόσο, αν η επιδερμίδα σου είναι ξηρή, θα χρειαστείς κάτι πιο ισχυρό. Ο πιο εύκολος τρόπος για να εντοπίσεις ένα καλό προϊόν στα καταστήματα είναι να αναποδογυρίσεις το κλειστό μπουκάλι και να ελέγξεις τη πυκνότητά του. Να θυμάσαι ότι, για ένα ταλαιπωρημένο και ξηρό δέρμα που ξεφλουδίζει εύκολα, απαιτείται μία σύνθεση παχύρρευστη σαν μαγιονέζα. Στη συνέχεια αναζήτησε συστατικά όπως γλυκερίνη, υαλουρονικό οξύ, ουρία (οδηγούν τα μόρια του νερού μέσα στο δέρμα) αλλά και συστατικά όπως βούτυρο κακάο, φυτικά έλαια και βαζελίνη, που εγκλωβίζουν την υγρασία κάτω από την επιφάνεια του δέρματος και εμποδίζουν την εξάτμισή της. Οι γυναίκες με κανονική επιδερμίδα μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά πιο ελαφριές υδατικές φόρμουλες με υφή fluid, που αναζωογονούν και χαρίζουν φρεσκάδα.   

2. Έμφαση στο πρόσωπο: Πολλές γυναίκες με λιπαρή-ξηρή επιδερμίδα, χρησιμοποιούν body lotion στο πρόσωπό, επειδή πιστεύουν ότι είναι πιο απαλά και γλιτώνουν τις γυαλάδες. Τα body lotion έχουν σχεδιαστεί για σημεία όπως τα πόδια, τα μπράτσα και τα χέρια, που είναι λιγότερο λιπαρά από τη φύση τους εξ αιτίας της χαμηλής παρουσίας σμηγματογόνων αδένων, γι’ αυτό και περιέχουν συστατικά που θρέφουν και αυξάνουν την ελαστικότητα της επιδερμίδας. Αντίθετα, επειδή το πρόσωπο έχει περισσότερους σμηγματογόνους αδένες, χρειάζεται πιο εξειδικευμένη περιποίηση. Επειδή- λόγω εποχής- η επιδερμίδα του προσώπου, και κυρίως στα μάγουλα, θα αρχίσει να παρουσιάζει συμπτώματα αφυδάτωσης, η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη. Αναζήτησε προστασία σε φόρμουλες που περιέχουν γλυκερίνη, κεραμίδια, dimethicone, αλλά και οξέα φρούτων (ΑΗΑ).

3. Γρήγορα μπάνια: Μείωσε το χρόνο που κάνεις ντους. Όταν αρχίσουν τα πρώτα κρύα, είναι "προκλητικό" να μετατρέπεις ένα πρωινό μπάνιο σε μισή ώρα -οργίου ατμών. Παρόλο που μπορεί να θεωρείς ότι ένα τέτοιο ντους είναι χαλαρωτικό, στην πραγματικότητα καταστρέφει τα λιπίδια του δέρματος που είναι σχεδιασμένα να εμποδίζουν την απώλεια της υγρασίας. Για να αποφύγεις την αφυδάτωση, ξεκίνησε σταδιακά μειώνοντας τη θερμοκρασία του νερού (μέχρι το σημείο που αντέχεις) ή τουλάχιστον περιόρισε τη διάρκεια του ντους στα 15 λεπτά.

4. Όχι στη αλόγιστη χρήση σαπουνιού: Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις ευαίσθητες περιοχές και στις μασχάλες. Για το υπόλοιπο σώμα προτίμησε ένα κρεμώδες γαλάκτωμα καθαρισμού. Άλλωστε, θα πρέπει να θυμάσαι πώς το αλόγιστο πλύσιμο των χεριών με σαπούνι είναι ο βασικός «ένοχος» για τις παρανυχίδες και τη τραχύτητα του δέρματος. Τα καθαριστικά προϊόντα χωρίς νερό είναι πιο απαλά και εύχρηστα, ενώ έχουν λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσουν ξηρότητα.

5. "Ελευθέρωσε" το δέρμα σου: Όση ενυδατική κρέμα και να απλώσεις πάνω σε ένα τραχύ και αφυδατωμένο δέρμα, δεν του προσφέρεις καμία ουσιαστική φροντίδα. Κι αυτό γιατί, η συσσώρευση των νεκρών κυττάρων λειτουργεί σαν φράγμα κι επομένως τίποτα δεν μπορεί να διαπεράσει την επιφάνεια του δέρματος. Για να λειτουργήσει στο μέγιστο η ενυδατική περιποίηση χρειάζεται μία ήπια απολέπιση, η οποία θα επαναλαμβάνεται κάθε εβδομάδα, είτε πρόκειται για το πρόσωπο είτε για το σώμα. 

6. Σφράγισε την υγρασία: Μία μεγάλη κατηγορία ενυδατικών είναι αποτελεσματική επειδή «σφραγίζει» και προστατεύει τη φυσική υγρασία του δέρματος. Γι’ αυτό θεωρείται ιδιαίτερα ευεργετικό να απλώνεις ενυδατικό προϊόν στο δέρμα σου ενώ είναι νωπό, δηλαδή μέσα στα 5 πρώτα λεπτά που έχεις βγει από το μπάνιο. Επίσης, όση ώρα βρίσκεσαι στο μπάνιο και ενώ το περιβάλλον είναι ζεστό και υγρό, θεωρείται ότι έχει τις καλύτερες συνθήκες για να αποδώσει τα μέγιστα της φροντίδας της μία ενυδατική μάσκα προσώπου.

7 «Εσωτερική» ενίσχυση: Το νερό είναι ο καλύτερος σύμμαχος στην αντιγηραντική φροντίδα. Χωρίς να έχει τελικά τόση σημασία εάν πίνουμε 6, 8 ή 18 ποτήρια την ημέρα, ο βασικός στόχος είναι να διοχετευτεί το νερό στα κύτταρα και να διατηρηθεί εκεί, ώστε να εξασφαλίσουμε την καλύτερη λειτουργία τους. Για να παραμείνουν τα κύτταρα υγιή και ενυδατωμένα, είναι απαραίτητες τροφές που είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, αντιφλεγμονώδη και ενυδατικά στοιχεία (παράγοντες που δημιουργούν κολλαγόνο). Στο διατροφικό, λοιπόν, πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνονται φρούτα, λαχανικά, σπανάκι, σόγια και άφθονα λιπαρά οξέα Ω-3 (περίπου 4 φορές την εβδομάδα ψάρι, ιδιαίτερα σολομό ή σκουμπρί και όχι βούτυρο) και λεκιθίνη που ενισχύει τη κυτταρική μεμβράνη. 

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.
ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.
ΑΣΚΗΣΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να βρεις τη φόρμα σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιο αντικείμενο σού δίνει το ιδανικό κίνητρο για να βάλεις τα αθλητικά σου και να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα άσκησής σου.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Μπες σε εορταστικό mood με αυτά τα μακιγιάζ

Τα πιο εντυπωσιακά μακιγιάζ από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα.