Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Κατερίνα Καλογεροπούλου σου προτείνει - AllYou.gr

Search

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Κατερίνα Καλογεροπούλου σου προτείνει

...μικρές συμβουλές για να μην βάλεις κιλά στις διακοπές.

13 Αυγούστου 2014

Το καλοκαίρι είναι αυτό που όλοι περιμένουμε για να ξεκουραστούμε και να επαναφορτίσουμε τις μπαταρίες μας. Είναι η περίοδος που σταματούν οι απαγορεύσεις και οι περιορισμοί και τη θέση τους παίρνουν η υπερκατανάλωση και η ξεγνοιασιά. Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, μπορούμε όλοι να διατηρήσουμε το καλλίγραμμο σώμα μας χωρίς στερήσεις. 

Μην ξεχνάτε το πρωινό: Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα «θρεπτικό» αλλά όχι «φορτωμένο» πρωινό. Αποφύγετε την καθημερινή κατανάλωση ομελέτας, τυρόπιτας και κρουασάν και περιορίστε τα σε 1-2 φορές την εβδομάδα. Περιέχουν διπλάσιες θερμίδες από γεύματα όπως: γιαούρτι 2% με φρούτα, γάλα με δημητριακά & μέλι, τοστ με χυμό πορτοκάλι κ.α. Αν ξεκινήσετε για την παραλία με άδειο στομάχι θα πεινάσετε και αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε λάθος επιλογές όπως σνακ με πολλές θερμίδες.

Φροντίστε τις ανάγκες του οργανισμού σας στην παραλία: Έχετε μαζί σας φρέσκα φρούτα εποχής που τρώγονται εύκολα και σας παρέχουν ενέργεια. Πίνετε αρκετό νερό και αποφύγετε τα αναψυκτικά. Δεν σας ξεδιψούν, και περιέχουν ζάχαρη (1 ποτήρι περιέχει περίπου 6 κουταλάκια ζάχαρη).

Κάντε σωστούς συνδυασμούς στο κυρίως γεύμα σας: 

ΨΩΜΙ: Περιορίστε το ψωμί στην 1 φέτα, εκτός και αν προτιμήσετε να μην φάτε γαρνιτούρα. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να καταναλώσετε 2 φέτες ψωμιού ή 1 ψωμάκι (κουβέρ).

ΣΑΛΑΤΑ: Προτιμήστε απλές σαλάτες με ελαιόλαδο αντί για μαγιονέζα ή άλλου είδους σος. Ζητήστε να προσθέσετε εσείς το λάδι.

ΟΡΕΚΤΙΚΑ: Διαλέξτε ψητά ορεκτικά (σαλάτες, μανιτάρια, μελιτζάνες, ντολμαδάκια κ.α.) αντί για τηγανιτά. Τρώτε πάντα από το πιάτο σας. Έτσι έχετε τον πλήρη έλεγχο του τι τρώτε. Ζητήστε να σας φέρουν τα ορεκτικά μαζί με το κυρίως πιάτο. Έτσι θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση.

ΤΗΣ ΩΡΑΣ: Μια μερίδα ψητού θα σας χορτάσει περισσότερο από τα «τσιμπολογήματα». 

ΓΑΡΝΙΤΟΥΡΑ: Το ρύζι και τα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή. Οι τηγανιτές πατάτες περιέχουν τις διπλάσιες θερμίδες και το προτηγανισμένο λάδι τις κάνει ακόμα πιο ανθυγιεινές.

ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ: Μπορείτε να καταναλώσετε μια μερίδα θαλασσινών, αρκεί να είναι ψητά ή αχνιστά.

ΖΥΜΑΡΙΚΑ: Προτιμήστε σάλτσες όπως ντομάτα και άλλων λαχανικών. Αποφύγετε τις σάλτσες με κρέμα γάλακτος όπου περιέχουν έως και 800 θερμίδες η μερίδα.

Ο ρόλος του παγωτού στις διακοπές: Καταναλώσετε παγωτό χαμηλό σε λιπαρά, γρανίτες, απλό frozen yogurt ή 2 μπάλες παγωτού τις επιλογής σας, όχι όμως σε καθημερινή βάση.

Ελαφρύ γεύμα το βράδυ: Μια πλήρης σαλάτα όπως η χωριάτικη, με μια φέτα ψωμί, θεωρείται ένα πλήρες γεύμα. Αποφύγετε τις υπερβολές και την κατανάλωση δύο μεγάλων γευμάτων την ίδια μέρα.

Μην κάνετε υπερβολές στο ποτό: Προτιμήστε μπύρα ή κρασί, ποτά με τις λιγότερες θερμίδες και πηγές αντιοξειδωτικών. Μην καταναλώνετε καθημερινά cocktails γιατί περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης και αλκοόλ. Μια έξυπνη επιλογή για συνοδευτικό του ποτού σας είναι αγγούρι και καρότο που έχουν σχεδόν μηδέν θερμίδες.

Καλές διακοπές!

Η Κατερίνα Καλογεροπούλου είναι κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος στην Cosmetic Derma Medicine http://www.cosmeticdermamedicine.gr/.

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

Να τι θα φορέσεις στην επόμενη βραδινή σου έξοδο

Ακόμη και αν ο καιρός γράφει… μείον, εσύ θα είσαι in style!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Ώρα να μάθεις αν όντως υπάρχουν τρόφιμα που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανά ο οργανισμός για την πέψη τους.
FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.