Αγαπάς τα ψηλοτάκουνα; ΕΤΣΙ θα τα φοράς χωρίς να... πονάς - AllYou.gr

Search

Αγαπάς τα ψηλοτάκουνα; ΕΤΣΙ θα τα φοράς χωρίς να... πονάς

Η Gwyneth Paltrow σού αποκαλύπτει τον τρόπο!

25 Μαρτίου 2016

Εάν κάποιος γνωρίζει πώς είναι να φορά ψηλά τακούνια, σίγουρα είναι μια σταρ σαν την Gwyneth Paltrow. Η ίδια, φαίνεται να τα αγαπάει πολύ, καθώς τα φοράει πολύ συχνά, ειδικά στις εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί. Φυσικά, ξέρει να τα υποστηρίξει και τα μακριά και ωραία πόδια της, σίγουρα βοηθάνε σε αυτό!

Παρόλα αυτά, δεν σημαίνει ότι φορώντας τα τόσο συχνά δεν κουράζονται τα πόδια της. Επειδή, όμως, είναι πάντα ειλικρινής και πιστή απέναντι στους fan της, μοιράζεται τα μυστικά της, που την βοηθούν να ξεκουράζει τα πόδια της, ενώ φοράει ακόμα και τα πιο άβολα stilettos. Ο οδηγός αυτός περιλαμβάνει μερικές ασκήσεις, οι οποίες όμως έχουν αποτελεσματικότητα μόνο αν τις κάνεις συχνά. 

1. Ξεκίνα βάζοντας τα δάχτυλα των χεριών σου ανάμεσα στων ποδιών σου και τρίβοντας καλά. Μείνε σε αυτή την στάση για περίπου 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα, λύγισε τα δάχτυλά σου για 5 ακόμη δευτερόλεπτα. Επανέλαβε την διαδικασία 10 φορές.

2. Γονάτισε στο πάτωμα έχοντας και τα δύο γόνατα σε αυτό. Έπειτα, βάλε μια τυλιγμένη σε ρολό πετσέτα, στην άκρη των ποδιών σου και -προσεκτικά- κάθισε πάνω της και στις φτέρνες σου, μέχρι να νιώσεις τα πόδια και τους αστραγάλους σου να “τραβάνε” ελαφρά. Μείνε στην στάση αυτή για 30'' και επανέλαβε την 2 φορές.

3. Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς μια ζώνη ή ένα λάστιχο γυμναστικής. Ξάπλωσε στο πάτωμα και τοποθέτησε την ζώνη στο ενδιάμεσο μέρος της μιας πατούσας σου. Σήκωσε τα πόδια ψηλά και τέντωσε το πόδι προς τα έξω. Μείνε στην στάση αυτή για 30 δευτερόλεπτα. Έπειτα, επανέλαβε και στο άλλο πόδι. Κάνε την άσκηση από δύο φορές σε κάθε πόδι.

4. Ενώ στέκεσαι όρθια, λύγισε το μπροστινό σου πόδι σε γωνία 90 μοιρών και τέντωσε το πίσω. Άσκησε πίεση σε ένα τοίχο και πρόσεξε το γόνατο του πίσω ποδιού σου να είναι σε ευθεία γραμμή. Μείνε σε αυτή την στάση για 30''. Επανέλαβε την άσκηση από μια φορά για κάθε πόδι.

5. Τοποθέτησε το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού κόντρα σε ένα τοίχο, με την μύτη του “κοιτάει” στο ταβάνι, ενώ η φτέρνα να πιέζει το πάτωμα. Παράλληλα, λύγισε λίγο το γόνατό σου για καλύτερο αποτέλεσμα.

Δεν αισθάνεσαι πιο ξεκούραστα τα πόδια σου ήδη;

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

BEAUTY TIPS

5 tips για τέλειες μπούκλες

Έτσι θα διατηρήσεις τις μπούκλες σου άψογες πρωί-βράδυ!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 τροφές που είναι καλύτερο να τρως με τη φλούδα

Ξύσε (την), φάε και κερδίσε, τονίζουν οι διατροφολόγοι.
ΕΓΩ

Γιατί δεν πρέπει να μιλάς στον προϊστάμενό σου για το στρες

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη γκρίζα ζώνη στη σχέση σου με το αφεντικό σου.
FASHION TRENDS

5 χρωματικοί συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Τα αντίθετα έλκονται να ξέρεις…
BEAUTY NEWS

Αυτά τα κραγιόν θα γίνουν τα αγαπημένα σου

Δίνουν σχήμα και σμιλεύουν τα χείλη με λάμψη και ζωηρά χρώματα!
ΥΓΕΙΑ

Πως ο βελονισμός μπορεί να πολεμήσει τους πόνους περιόδου

Η παραδοσιακή κινέζικη ιατρική υποστηρίζει ότι μπορεί με το βελονισμό να εξαλείψει πλήρως τα επώδυνα συμπτώματα της έμμυνου ρύσης.