FASHION NEWS
H πιο «ρεαλιστική» καμπάνια του οίκου Burberry
Για την Spring/Summer ’16 συλλογή!
Κέλλυ Νόβακ
Μπορεί να έχεις συνηθίσει τον βρετανικό οίκο Burberry στις πιο απίθανες και glamorous καμπάνιες με πασίγνωντα μοντέλα, αλλά σε αυτή της Spring/Summer ’16 συλλογή, τα πράγματα φαίνεται να… αλλάζουν. Αυτή τη φορά ο οίκος αποφάσισε να τραβήξει την προσοχή μας με έναν ξεχωριστό τρόπο.
Τα νέα -στον χώρο- μοντέλα Ruth and May Bell αλλά και ο Dylan Brosnan (γιος του Pierce Brosnan) πρωταγωνιστούν σε αυτήν δείχνοντας λίγο… δέρμα παραπάνω και ποζάροντας στον φακό του Mario Testino. Οι φωτογραφίες αποδίδουν ένα fashionable ρεαλισμό.
Η καμπάνια μπορεί να μην θυμίζει την παλιά, φαντασμαγορική αίγλη του οίκου, αλλά μια νέα πλευρά αυτού που δεν μπορούμε παρά να θαυμάσουμε!
SELECTIONS
- 6 ολοκαίνουριες skincare, makeup και αρωματικές αφίξεις για να κάνεις δώρο στον εαυτό σου
- 5 quick fix λύσεις για να μειώσεις το πρήξιμο κάτω από τα μάτια
- Ο οίκος Missoni επιστρέφει στις ρίζες του και παρουσιάζει τη συλλογή Kaleidoscopica
- Πώς να διαλέξεις και να φροντίσεις το αθλητικό σου σουτιέν