Skip to main content

FASHION NEWS

Το ταλέντο του Nicolas Ghesquière ενώνει μαγικά το παρελθόν με το μέλλον

Ο σχεδιαστής παρουσίασε για άλλη μια σεζόν, μια επιτυχημένη συλλογή για τον οίκο Louis Vuitton.


Κέλλυ Νόβακ

Όλα έχουν τον σκοπό τους τελικά. Γιατί αν σκεφτείς ότι από τότε που ο Marc Jacobs έφυγε από τον οίκο Louis Vuitton και ο τότε καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga Nicolas Ghesquière ανέλαβε, όλα σαν να μπήκαν σε μια σειρά.

Ο  Ghesquière φαίνεται να είναι ο πιο κατάλληλος σχεδιαστής που έφερε και συνεχίζει να φέρνει και να αποδίδει την φουτουριστική του ματιά στον θρυλικό οίκο, Louis Vuitton. Γιατί η μόδα αυτό δεν είναι τελικά; Μια ματιά ως προς ένα καλύτερο μέλλον; Ενδυματολογικά τουλάχιστον. Τα καλά νέα πάντως είναι ότι δεν σταματάει ποτέ να κοιτάει «μπροστά». Ούτε ως προς το πώς σχεδιάζει τα ρούχα του, αλλά και ως προς το πώς τα κατασκευάζει.

Όπως και σε άλλες σεζόν, έτσι και για την Άνοιξη 2017, ο Ghesquière με την αγάπη που φαίνεται να τρέφει ως προς την άγνωστη πλευρά του μέλλοντος, κατάφερε να δημιουργήσει μια σύγχρονη συλλογή, μέσα από διαχρονικά όμως σχέδια. Τι εννοώ με αυτό; Μπορεί για παράδειγμα τα κεφάλια των μοντέλων συχνά να στόλιζαν τουρμπάνια (αξεσουάρ που υπό κανονικές συνθήκες περιγράφει την κουλτούρα ενός συγκεκριμένου λαού και κουλτούρας), αλλά όταν το υλικό τους αποτελείται από Lurex (ύφασμα που έχει «ντύσει» πολλά τηλεοπτικά και κινηματογραφικά κοστούμια, όπως αυτό της Catwoman) καθώς και bodysuits και τοπ από το ίδιο υλικό επίσης, τότε τα πράγματα αλλάζουν.

Μπορεί να είχε μια έμμεση ‘80s επιρροή στο ύφος των ρούχων του γενικότερα –κάτι το οποίο εκφράστηκε έντονα από τα jackets, φορέματα, prints και παλτό-, αλλά τα στοιχεία αυτής της δεκαετίας δεν θα αναγνώριζε κανένας τώρα, που είχε ζήσει σε εκείνη την εποχή. Είναι αυτό το μοναδικό ταλέντο του, που μπορεί να επαναφέρει στην ζωή τάσεις και σχέδια που όσο διαχρονικά και αν είναι από «κοντά», τόσο πιο φρέσκα και σχεδόν παρθένα, δείχνουν από μακρυά.

Και όλα αυτά, ενώ πουλάει σαν τρελός τα σχέδιά του (οι midi, μυτερές μπότες, οι θήκες κινητού με το μονόγραμμα του brand, έχουν ήδη γίνει viral) και ενώ διατηρεί το prestige και την αίγλη που επιβάλλεται να έχει ένα brand σαν αυτό του Louis Vuitton.

2017ss-louisvuitton-01.jpg2017ss-louisvuitton-02.jpg2017ss-louisvuitton-03.jpg2017ss-louisvuitton-04.jpg2017ss-louisvuitton-05.jpg2017ss-louisvuitton-06.jpg2017ss-louisvuitton-07.jpg2017ss-louisvuitton-08.jpg2017ss-louisvuitton-09.jpg2017ss-louisvuitton-10.jpg2017ss-louisvuitton-11.jpg

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Ο Alessandro Michele νέος creative director του οίκου Valentino

Η ανακοίνωση του εμβληματικού οίκου βάζει τέλος στις φήμες που τον ήθελαν εδώ και καιρό να αναλαμβάνει το τιμόνι του

FASHION NEWS

Ο οίκος Missoni επιστρέφει στις ρίζες του και παρουσιάζει τη συλλογή Kaleidoscopica

Ο Ιταλικός οίκος παρουσιάζει μια συλλογή ατελείωτων συνδυασμών για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2024

FASHION NEWS

Η Kaia Gerber φωτογραφίζεται για το V Magazine στην πιο sexy εμφάνιση που την έχουμε δει

Και όσο μεγαλώνει θυμίζει όλο και περισσότερο τη μητέρα της, Cindy Crawford

Προτεινόμενα

SEX

S for Sexy Sunday

5 sex tips για να έχουν τα πράγματα ενδιαφέρον...

ASK THE EDITOR

Peach Perfect: Γιατί να υιοθετήσεις τις ροδακινί αποχρώσεις στο μακιγιάζ σου αυτή την άνοιξη

Και τέσσερις επιλογές προϊόντων από τη beauty editor του AllYou που θα απογειώσουν το makeup look σου