Skip to main content

FASHION NEWS

Το Proenza Schouler κυκλοφόρησε ένα πολύ σημαντικό t-shirt

Όταν η μόδα έχει αποκτά φωνή


Κέλλυ Νόβακ

Μετά την γενναιόδωρη δωρεά του οίκου Gucci στο κίνημα March For Our Lives που παλεύει για να μπει ένα τέλος στην ανεμπόδιστη αγορά των όπλων (αυτό ξεκίνησε μετά το τραγικό συμβάν πυροβολισμών σε σχολείο της Φλόριντα όπου είχε ως αποτέλεσμα 17 νεκρούς), άλλο ένα brand «αποκτά» φωνή και παίρνει θέση.

Το σχεδιαστικό δίδυμο των Jack McCollough και Lazaro Hernandez, καλλιτεχνικοί διευθυντές του brand Proenza Schouler περνάει το δικό του μήνυμα, με την κυκλοφορία ενός νέου t-shirt.

Το brand θα κυκλοφορήσει 1 graphic t-shirt και ένα φουτεράκι πολιτικού περιεχομένου με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό όσον αφορά το μείζον αυτό θέμα.
 

gun_violence_tshirt_01.jpg
 

Διαθέσιμα σε λευκό και μαύρο χρώμα, το brand δημιούργησε ένα σχέδιο το οποίο τα «λέει» όλα από μόνο του. Το τύπωμα πρόκειται για το σχέδιο ενός όπλου το οποίο περικυκλώνεται από ένα κόκκινο απαγορευτικό σήμα.
 

gun_violence_tshirt_02.jpg
 

To brand έχει σκοπό να δώσει το 100% των εσόδων στο κίνημα, Everytown το οποίο φροντίζει ώστε να μπει ένα τέλος στην βία των όπλων, ενώ «χτίζει» πιο ασφαλείς κοινότητες.

Το Proenza Schouler ένιωσε ότι έχει και αυτό μερίδιο ευθύνης ώστε να δημιουργήσει με τον δικό του τρόπο μια πλατφόρμα για να μιλήσουν για το ζήτημα αυτό.

«Σαν αμερικάνικη εταιρία πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος, νέος ή ηλικιωμένος, έχει το δικαίωμα να νιώθει ασφαλής συνέχεια», δήλωσε το label.

Τα t-shirts είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Proenza Schouler αλλά και online, ενώ η τιμή τους ανέρχεται στα $90 δολάρια το καθένα.

 

Φωτογραφίες: proenzaschouler.com

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

FASHION NEWS

«Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ

Στην καμπάνια κυριαρχεί η καθαρότητα και το λευκό χρώμα που «αγκαλιάζει» τη δυναμική κίνηση των χορευτών

Προτεινόμενα

ΥΓΕΙΑ

6 καθημερινές συνήθειες που αυξάνουν εκθετικά το ρίσκο απόκτησης καρκίνου

Όλα εκείνα που πρέπει να αποφεύγεις για την προστασία της υγείας σου

CELEBS

Κατερίνα Παπουτσάκη: Η απάντηση για τη σχέση της με τον Θοδωρή Μαραντίνη

«Δεν περνάω και την πιο εύκολη περίοδο της ζωής μου»