Skip to main content

FASHION NEWS

Happy Birthday GANT!

H GANT γιορτάζει τα 70 της χρόνια!


Δήμητρα Λυγίζου-Κάρλου

Στις 7 Φεβρουαρίου λάνσαρε παγκοσμίως, την καμπάνια “Seven Decades, Seven Icons” / “Επτά Δεκαετίες, Επτά Εμβληματικά Κομμάτια”. Η GANT αποτίνει  φόρο τιμής στην κληρονομιά της, τιμώντας εμβληματικά κομμάτια Sportswear και γιορτάζοντας την ιδιαίτερη κουλτούρα της, που διέπεται από το μότο “Never Stop Learning” και συνεχίζει να είναι κινητήριος δύναμη για την καινοτομία της. Η ιδιαίτερη αυτή φιλοσοφία, είναι αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και παραπέμπει στην ίδρυσή της στα αμερικανικά πανεπιστήμια της Ανατολικής Ακτής. Η GANT ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό, καθώς και άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του American Sportswear. Το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα  Heavy Rugger, το GANT Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι όλα, δομικά συστατικά της εβδομηκονταετούς επιτυχίας του brand. Τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.

07-11-30-image-87.jpg 

«Είμαστε περήφανοι για την κληρονομιά μας και για τη φήμη μας ως δημιουργοί και κατασκευαστές ρούχων υψηλής ποιότητας.» δηλώνει ο Matthew Mounsey-Wood, Διευθυντής Δημιουργικού της GANT. «Η ομάδα ξεκίνησε να κάνει σχέδια για την ανάδειξη της κολεξιόν στην επέτειο των 70 χρόνων μας. Ψάξαμε στο αρχείο μας και γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι αυτά τα επτά κολεγιακά κομμάτια American Sportswear, έχουν πραγματικά διαρκέσει στο χρόνο. Πάντα νιώθαμε νεανικοί και μοντέρνοι, και θέλαμε να τιμήσουμε το διαχρονικό design και τη διάρκεια των ρούχων μας στο χρόνο. Έτσι θα αναδείξουμε τα επτά αυτά εμβληματικά κομμάτια κατά τη διάρκεια αυτής της επετείου. Με την επιμονή μας στη φιλοσοφία του design μας και στο “Never Stop Learning”, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε κομμάτια που θα φορεθούν και από μελλοντικές γενιές.»

Αργότερα μέσα στο 2019, η GANT θα ανακοινώσει τη συνέχεια της επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς Couple Thinkers (2010), η οποία έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει 14 εκατομμύρια προβολές και έχει παρακολουθηθεί για συνολικά 85 εκατομμύρια λεπτά. Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα σύγχρονο ντοκιμαντέρ, κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου φήμης Φεστιβάλ Κινηματογράφου Tribeca στη Νέα Υόρκη τον Μάιο.

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Kaia Gerber φωτογραφίζεται για το V Magazine στην πιο sexy εμφάνιση που την έχουμε δει

Και όσο μεγαλώνει θυμίζει όλο και περισσότερο τη μητέρα της, Cindy Crawford

FASHION NEWS

Μόδα και οικολογική ευαισθητοποίηση, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Tips για να καταναλώνεις λιγότερο νερό στη φροντίδα των ρούχων σου

Προτεινόμενα

ΤΑΞΙΔΙ

Στον παράδεισο που μπορεί να φιλοξενήσει την 3η σεζόν του The White Lotus

Αν φιλοξενήσει εσάς πάντως, σίγουρα θα περάσετε ονειρικά

CELEBS

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Το μήνυμα στην Μαρία Καβογιάννη πριν την πρεμιέρα του Maestro

Θέλει να δουν μαζί την πρεμιέρα του 2ου κύκλου της σειράς

DO IT YOURSELF

Πώς να διαλέξεις και να φροντίσεις το αθλητικό σου σουτιέν

Run baby run, αλλά με τη σωστή υποστήριξη!