Skip to main content

CELEBS

Pink Ribbon: Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού συνεχίζεται

Με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού!



Σχεδιασμένο από τον Δούκα Χατζηδούκα και με βασικό μήνυμα «Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους!», η Estée Lauder Companies συνεχίζει και φέτος.

Από το 1992 η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder από το 2005, έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή  Δούκα για το σχεδιασμό  μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»!

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

IMG_2731 - 2.jpg

Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2018 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος των εταιρειών Estée Lauder #TimeToEndBreastCancer.

Το φετινό βραχιολάκι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις έχοντας αναφορά στην “Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα” των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.

DSC_5690.jpg

Τα βραχιόλια διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr.

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’.

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer

Φωτό: Ρούλα Ρέβη

 


 

Διαβάστε επίσης

CELEBS

Βασίλης Μπισμπίκης: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την περιπέτεια με την υγεία του

«Είμαι καρδιακός άνθρωπος. Εννοείται ότι αλλάζω τις συνήθειές μου»

CELEBS

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Το μήνυμα στην Μαρία Καβογιάννη πριν την πρεμιέρα του Maestro

Θέλει να δουν μαζί την πρεμιέρα του 2ου κύκλου της σειράς

Προτεινόμενα

CELEBS

Βασίλης Μπισμπίκης: Οι πρώτες δηλώσεις μετά την περιπέτεια με την υγεία του

«Είμαι καρδιακός άνθρωπος. Εννοείται ότι αλλάζω τις συνήθειές μου»

ΠΑΙΔΙ

Οδηγός για γονείς παιδιών που ξεχωρίζουν για τις υψηλές επιδόσεις τους

Είναι σημαντικό να τους υπενθυμίζουμε συνεχώς ότι η αξία τους δεν συνδέεται αποκλειστικά με τα επιτεύγματα ή τις διακρίσεις τους.