Skip to main content

MARKET

H Havaianas αναθέτει στην Act & React στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για Ελλάδα και Κύπρο

Με σκοπό να φέρει χρώμα αλλά και το Βραζιλιάνικο καλοκαιρινό πνεύμα στον Ελληνικό κοινό



Η Havaianas επιλέγει την Act & React ως στρατηγικό συνεργάτη για υπηρεσίες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σε Ελλάδα και Κύπρο. 

Η Havaianas, εδώ και 57 χρόνια δραστηριοποιείται στην αγορά και συνεχίζει να αναπτύσσεται παγκοσμίως. Φέτος επιλέγει την Act & React με σκοπό να φέρει χρώμα αλλά και το Βραζιλιάνικο καλοκαιρινό πνεύμα στον Ελληνικό κοινό. 

«Τα πόδια λένε πολλά για τους ανθρώπους, αλλά για τους Βραζιλιάνους λένε τα πάντα». Οι Βραζιλιάνοι είναι γνωστό ότι έχουν τα πιο διάσημα πόδια στον κόσμο αλλά και τα πιο ευτυχισμένα. Ανακαλύπτοντας τη Havaianas, βρήκαν τον τέλειο σύμμαχο στο Βραζιλιάνικο τρόπο ζωής που φημίζεται για τη χαλαρότητα και τη διασκέδαση. Αυτός είναι και ο λόγος που η Havaianas αγαπήθηκε παγκοσμίως.  

H Havaianas δημιουργήθηκε το 1962 για να φέρει το βραζιλιάνικο πνεύμα σε όλο τον κόσμο μέσα από τη θρυλική σόλα από καουτσούκ και τα φωτεινά και χαρούμενα σχέδια. Η Havaianas αντιπροσωπεύει άνεση, ευτυχία και ελευθερία στην πιο απλή και αυθόρμητη μορφή για τα πόδια όλων. 

Η ιστορία της Havaianas ξεκινάει από το 1962

Η Havaianas είναι ένα βραζιλιάνικο brand που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και στην παραγωγή σαγιονάρων για την παραλία και όχι μόνο.
Το πρώτο ζευγάρι Havaianas δημιουργήθηκε το 1962, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από τα ιαπωνικά σανδάλια «Zori», φτιαγμένα από άχυρα ρυζιού. Ωστόσο, η Havaianas χρησιμοποίησε την άφθονη προσφορά λάστιχου που υπήρχε στην Βραζιλία, και δημιούργησε ένα προϊόν που μπορούσε να αγοραστεί από όλα τα οικονομικά επίπεδα.

Το όνομα Havaianas προέρχεται από την πορτογαλική μετάφραση της λέξης «Hawaians» - κάτοικοι της Χαβάης-  καθώς την δεκαετία του ‘60 η Χαβάη αποτελούσε τον ιδανικό προορισμό για διακοπές.
Τα πρώτα χαρακτηριστικά των Havaianas ήταν τα χρώματα, είχαν λευκές εσωτερικές επιφάνειες με έγχρωμες εξωτερικές επενδύσεις και λουριά. Λόγω της απλότητας και της χαμηλής τιμής τους, τα σανδάλια έγιναν δημοφιλή και στα κατώτερα κοινωνικά στρώματα της Βραζιλίας. 

Οι σαγιονάρες Havaianas ήταν διαθέσιμες μόνο σε μπλε και άσπρο. Ωστόσο το 1994, ένα σφάλμα στην παραγωγή φέρνει σαν αποτέλεσμα μια παρτίδα μόνο πράσινες Havaianas, η οποία είχε θετικό αντίκτυπο στην αγορά. Η αντίδραση ήταν τόσο θετική που η Havaianas εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και άρχισε να παράγει και μονόχρωμα ζεύγη όπως καφέ, κίτρινο και μαύρο.  

Την ίδια χρονιά, η Havaianas κυκλοφόρησε μια νέα σειρά με οκτώ μονόχρωμες σαγιονάρες, τις γνωστές σε όλους σήμερα Havaianas Top. Τότε ξεκίνησαν και οι υψηλότερες κοινωνικές τάξεις να φορούν Havaianas. 

Το 1998 η Havaianas εισήγαγε μια σειρά από σαγιονάρες με την βραζιλιάνικη σημαία στο λουράκι, δείχνοντας την υποστήριξή τους στην Βραζιλιάνικη ομάδα στο παγκόσμιο κύπελλο. Ωστόσο η Βραζιλιάνικη ομάδα δεν κέρδισε, αλλά το Havaianas Brazil logo σχέδιο είχε μεγάλη επιτυχία.

Σήμερα το brand Havaianas είναι από τα πιο δημοφιλή στον κόσμο. 

Ιστορική αναδρομή του brand από το 1962: https://www.havaianas-store.com/en/history  
 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

CELEBS

Κατερίνα Παπουτσάκη: Η απάντηση για τη σχέση της με τον Θοδωρή Μαραντίνη

«Δεν περνάω και την πιο εύκολη περίοδο της ζωής μου»

VIRAL

Η Μαρίνα Σάττι σε μια live διασκευή του «Στης Νάουσας Στο Κάστρο» λίγο πριν την αναχώρησή της για τη Eurovision

Διαθέσιμο στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο YouTube ένα δεύτερο βίντεο από τη σειρά #EurovisionALBM