Skip to main content

MARKET

Nέα CSR Καμπάνια από τη Henkel στα σουπερμάρκετ My market: Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη Διαφορά!

Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas και τα σουπερμάρκετ Μy market, στο πλευρό των γυναικών για την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού




HenkelHellas.jpgΟ Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas και η ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετ My market, υποστηρίζουν το έργο του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού «Στόχος-Πρόληψη», για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του κοινού, ως προς τη σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού.  

Από τις 6 έως τις 19 Μαρτίου, η Henkel Hellas και τα My market, μέσα από μια σειρά δράσεων σε in-store & digital περιβάλλον, προσκαλούν τις Ελληνίδες να παραμερίσουν τους φόβους και τις προκαταλήψεις και να κάνουν συχνά εξετάσεις. Συγκεκριμένα, η Henkel Hellas, μέσω της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», θα προσφέρει σε 400 γυναίκες που το έχουν ανάγκη, δωρεάν πρόσβαση σε προληπτικές ιατρικές εξετάσεις. Την ίδια περίοδο, μέσω του microsite «Πρόληψη, Μαζί κάνουμε τη διαφορά!», στην ιστοσελίδα των My market, 50 τυχερές συμμετέχουσες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν το νέο βραχιόλι του "Στόχου", αφού απαντήσουν σε μια ερώτηση σχετικά με τη δράση του φορέα. 

Συμπληρωματικά, εκπρόσωποι της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη», θα βρίσκονται με περίπτερο σε επιλεγμένα καταστήματα My market σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ενημερωθούν και κατ’ ιδίαν για όλα όσα τους απασχολούν. Μπορείτε να βρείτε το περίπτερο της ΜΚΟ «Στόχος-Πρόληψη» στα καταστήματα:  
•    Ολυμπιακό Χωριό στις 08.03.2019 
•    Αγία Σοφία, Πειραιά στις 14.03.2019 
•    Ωραιόκαστρο Γαλήνης, Θεσσαλονίκη στις 18.03.2019

Η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Beauty Care Retail της Henkel Hellas δήλωσε σχετικά: «Ο Τομέας Καλλυντικών της Henkel Hellas, έχει πάντα στο επίκεντρό του τη Γυναίκα. Προσπαθούμε σταθερά και υπεύθυνα να είμαστε πάντα δίπλα στις γυναίκες, τόσο μέσω των αγαπημένων μας brands ομορφιάς, όσο και μέσα από τις CSR πρωτοβουλίες μας. Για τη φετινή χρονιά είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που υποστηρίζουμε τη ΜΚΟ «Στόχος - Πρόληψη» σε συνεργασία με τα σουπερμάρκετ My market, στο πολύ σημαντικό έργο της». 

Μάθετε περισσότερα στα www.ftbc.gr και www.mymarket.gr

SELECTIONS

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ASK THE EDITOR

6 fluid αντιηλιακά για εσένα που δεν αντέχεις τη λιπαρότητα στην επιδερμίδα σου

Με τα προϊόντα που υπάρχουν πλέον στην αγορά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να παραλείψεις την πιο σημαντική ασπίδα για το δέρμα σου

ΤΑΞΙΔΙ

4 ευρωπαϊκά ξενοδοχεία με ιδιαίτερο χαρακτήρα που δεν πρέπει να χάσετε

Τίποτα δεν ξεκουράζει τον νου και δεν διευρύνει το ανθρώπινο πνεύμα όσο τα ταξίδια.

ΣΠΙΤΙ

5 στοιχεία που μπορούν να αλλάξουν την ατμόσφαιρα στον χώρο σου ακόμα κι αν διαθέτεις μικρό budget

Δεν χρειάζονται πολλά χρήματα για να ανανεώσεις την αίσθηση που σου προκαλεί το σπίτι σου κάθε φορά που επιστρέφεις σε αυτό