ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ
Η Rihanna είναι η πρώτη woman in colour Ambassador του "LVMH"!
Πώς η νέα της συνεργασία είναι το statement της χρονιάς;
H Rihanna γράφει ιστορία. Και κάνει το απόλυτο business move της δεκαετίας. Βάζει το όνομα της δίπλα σε θρύλους της μόδας. Γιατί, και η ίδια είναι μία από αυτές. She’s a legend (and she knows it)!
Ότι ο γαλλικός (και άκρως luxury οίκος) LVMH θα λανσάρει μία σειρά πολυτελών ειδών, από ένδυση μέχρι και make-up, που θα φέρουν την υπογραφή της Riri, σίγουρα κάπου θα το έχει «πάρει» το μάτι σου. Γιατί, είναι η είδηση της χρονιάς. Όχι, όμως, μόνο για τον προφανή λόγο. Καθώς, η κίνηση αυτή «δέχεται» πολλές ερμηνείες.
Είναι η πρώτη γυναίκα που δημιουργεί το δικό της brand, υπό την αιγίδα του «LVMH». Όσο παράταιρο και να ακούγεται, ένας άκρως θηλυκός οίκος μόδας δεν είχε εμπιστευτεί (μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα), το δημιουργικό «κομμάτι» σε μία γυναίκα. Απίστευτο, ε;
Είναι πρώτη γυναίκα of color που σχεδιάζει και γίνεται το πρόσωπο του πιο luxury brand παγκοσμίως. Μπορεί να ακούγεται απλό και λογικό, όμως για τη βιομηχανία της μόδας δεν είναι. Σε ένα χώρο, που κυριαρχεί το «λευκό», η συνεργασία του οίκου με τη Riri, κατοχυρώνει στην πράξη το σύνθημα: «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Δίνει την ελπίδα ότι ένα κορίτσι, από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, κάποια μέρα είναι σε θέση να τα καταφέρει, να δημιουργήσει, να μεγαλουργήσει, να γράψει το όνομα της στις σελίδες της ιστορίας. Γεννά την ελπίδα σε σένα! Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάς ότι η Rihanna είναι και από τους ηγέτες του κινήματος: #BlackGirlsRock. Και να, που όντως ροκάρουν. Ίσως, πιο δυνατά από ποτέ.
Είναι το πρώτο πρόσωπο, μετά από 30 χρόνια, που εμπιστεύεται η εταιρεία για να χτίσει το δικό του, «fashion house». H Rihanna δε θα βγάλει απλά μία σειρά ρούχων. Θα δημιουργήσει το δικό της luxury house, το οποίο θα έχει τη σφραγίδα του Louis Vuitton. Τελευταία φορά αυτό είχε γίνει το 1987 με τον Christian Lacroix. Καταλαβαίνεις για τη πολυτέλεια, μιλάμε; Ε;
Και τα facts δε σταματούν εδώ. Αν παρατηρήσεις το logo του όλου εγχειρήματος είναι το επίθετο της Rihanna, Fenty, γραμμένο σε artistic φιλοσοφία.
Αισθητική που παραπέμπει σε αρχαία Ελλάδα, με γραμμές ιωνικού τύπου (αμέ!) και ένα logo που συνδυάζει πολυτέλεια, καλαισθησία, και luxury way of living. Αν το δεις προσεκτικά, θα παρατηρήσεις ότι το “N” είναι γραμμένο ανάποδα, κίνηση που συμβολίζει αυτό τον αντισυμβατικό και urban αέρα που θα φέρει η Rihanna στον οίκο. Το εναλλακτικό, το μη αναμενόμενο, το street, αλλά ταυτόχρονα classy. Άλλωστε, η Rihanna είναι «μανούλα» σε αυτό.
FYI, η Rihanna κατέχει το 50% του brand, ενώ, στόχος της είναι να «εκφράσει» το όραμα της για τη μόδα, μέσα από τις δημιουργίες της και τα fashion statements.
Η πρώτη παρουσίαση θα γίνει στις 22 Μαΐου (την άλλη εβδομάδα, δηλαδή), ενώ το insta account μετράει ήδη 250 χιλ. Followers (μέσα σε τρεις ημέρες, και χωρίς ούτε ένα post).
Η Fashion History γράφεται μπροστά στα μάτια σου! Go, Rih!