Αποφεύγεις τα βάρη; Αυτοί είναι 4 πιο πιθανοί λόγοι - AllYou.gr

Search

Αποφεύγεις τα βάρη; Αυτοί είναι 4 πιο πιθανοί λόγοι

Δικαιολογίες ΤΕΛΟΣ! 

18 Σεπτεμβρίου 2015

Η ενδυνάμωση των μυών δεν τονώνει μόνο το σώμα, αλλά βοηθάει επίσης τον μεταβολισμό και βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς και των αρθρώσεων. Παρόλα αυτά, η πλειονότητα των γυναικών αποφεύγει την αίθουσα με τα βάρη στο γυμναστήριο.

Τι είναι αυτό που εμποδίζει τις γυναίκες; Πολλές είναι αυτές που φοβούνται μήπως τραυματιστούν ή μετά από την προπόνηση δείχνουν υπερβολικά μυώδεις. Έχουμε ετοιμάσει μια λίστα με τους φόβους σας, αλλά και τους λόγους για να κάνετε το μεγάλο βήμα και να τους νικήσετε, δρώντας έτσι προς όφελος του σώματός σας!

Φόβος Νούμερο 1: Δεν ξέρω τι να κάνω

Σε αντίθεση με τους άντρες, οι γυναίκες δεν είναι συνηθισμένες στην προπόνηση με βάρη. Αγχώνονται για τον τρόπο χρήσης των μηχανημάτων αλλά και για το ποια βάρη θα χρησιμοποιήσουν. Είναι αλήθεια πως απλά πράγματα, όπως η ρύθμιση του μηχανήματος ή η τοποθέτηση σε αυτό, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στην άσκηση ή να οδηγήσουν σε κάποιο τραυματισμό. Μία καλή συμβουλή είναι να χρησιμοποιήσετε το βάρος σας ως αντίσταση. Όταν αισθάνεστε πως η άσκηση είναι εύκολη, τότε αυξήστε λίγο το βάρος.

Φόβος Νούμερο 2: Θα διογκωθούν πολύ οι μύες μου

Μια έντονη ανησυχία των γυναικών είναι πως αν προπονούνται σηκώνοντας βάρη θα αποκτήσουν τεράστια μυϊκή μάζα. Αλλά για να επιτευχθεί ένα τέτοιο αποτέλεσμα απαιτούνται τρεις βασικοί παράγοντες: τεστοστερόνη (γι’ αυτό το λόγο οι άντρες έχουν μεγαλύτερους μύες), επιπλέον θερμίδες και εξαντλητική προπόνηση. Οι γυναίκες δεν έχουν την απαραίτητη τεστοστερόνη για να καταφέρουν να δημιουργήσουν γιγάντιους μύες.

Φόβος Νούμερο 3: Όλοι με κοιτάζουν

Το σύνηθες είναι πως οι αίθουσες με βάρη των γυμναστηρίων είναι τις περισσότερες φορές γεμάτες με άντρες. Πολλές φορές λοιπόν οι γυναίκες αισθάνονται ανασφάλεια την ώρα που πάνε να γυμναστούν. Στην πραγματικότητα, βέβαια, οι περισσότεροι άνθρωποι επικεντρώνονται στις δικές τους ασκήσεις και δεν ασχολούνται μαζί σας. Για να μειώσετε την ανασφάλεια βοηθάει να είστε προετοιμασμένες, φτιάξτε ένα πρόγραμμα των ασκήσεών σας. Αν ούτε αυτό βοηθάει, τότε απλά προτιμήστε ώρες που προσελκύουν λιγότερο κόσμο.

Φόβος Νούμερο 4: Δεν καίω αρκετές θερμίδες

Σίγουρα στην προπόνηση με βάρη, δεν καίγονται τόσες θερμίδες, όσες μετά από μισή ώρα τρεξίματος πάνω σε διάδρομο. Παρόλα αυτά υπάρχει ένα κρυφό προνόμιο στις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Χρειάζονται αρκετή ενέργεια, άρα θερμίδες, για την επισκευή των μυών μετά την προπόνηση. Μελέτες έχουν δείξει πως γυναίκες οι οποίες έκαναν μόνο 15 λεπτά προπόνηση ενδυνάμωσης έκαψαν περίπου 100 θερμίδες περισσότερες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης, όσο περισσότερο θα δυναμώνουν οι μύες, τόσο πιο αποτελεσματικά θα τους χρησιμοποιείτε.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

Το αναζωογονητικό scrub σώματος που θα λατρέψεις

Αυτή η diy συνταγή θα γίνει η αγαπημένη σου!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Πώς η επιτυχία σου επηρεάζει το μέλλον της σχέσης σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η επαγγελματική πρόοδος επηρεάζει την προσωπική σου ζωή.
ΠΑΙΔΙ

Tι πρέπει να πεις στο παιδί σου για τον Άγιο Βασίλη;

Και να που δε ξέρεις αν είναι καλύτερο να πεις την αλήθεια ή το παραμύθι.
STREET STYLE

7 σύνολα για να εμπνευστείς αυτή την εβδομάδα

Πάρε τώρα την εβδομαδιαία δόση έμπνευσης που χρειάζεσαι!
ΑΣΚΗΣΗ

Τα 20 λεπτά που θα «ανάψουν» τον μεταβολισμό σου

Αύξησε τις αθλητικές επιδόσεις σου, χωρίς να χρειαστεί να φτάσεις στα άκρα!
ΕΓΩ

Να γιατί πρέπει να ακούς μουσική στη δουλειά

Νέα έρευνα σού προτείνει να βάζεις πιο συχνά τα ακουστικά σου.