Βαριέσαι το γυμναστήριο; 10 (εύκολοι) τρόποι για να ασκηθείς... εντός των τειχών - AllYou.gr

Search

Βαριέσαι το γυμναστήριο; 10 (εύκολοι) τρόποι για να ασκηθείς... εντός των τειχών

Δικαιολογίες τέλος! 

01 Οκτωβρίου 2015

1. Φύλαξε κάτω από το κρεβάτι σου ένα στρωματάκι για γυμναστική. Λίγο πριν πέσεις για ύπνο, αφιέρωσε δέκα λεπτά σε ασκήσεις stretching. Και αν το κρεβάτι σου δεν έχει χώρο, μπορείς να το κρατάς μέσα στην ντουλάπα. Όχι, δεν έχεις καμία δικαιολογία. 

2. Προσάρμοσε στο κοντάρι της ηλεκτρικής σκούπας ένα ή δύο βαράκια, από αυτά που φοριούνται σαν περιβραχιόνιο. Η επιπλέον πίεση που θα βάζεις κάθε φορά που σκουπίζεις είναι αρκετή για να δυναμώσεις την πλάτη και τα χέρια σου. 

3. Ξέχνα τη συνήθεια να κάθεσαι στο κρεβάτι την ώρα που ντύνεσαι (ή ξεντύνεσαι). Προσπάθησε να μείνεις όρθια. Έτσι, θα κάνεις ασκήσεις ισορροπίας και θα βοηθήσεις τους κοιλιακούς σου. 

4. Οκ, μπορεί να μοιάζει σαν να είσαι στο στρατό, αλλά με το που θα σηκωθείς το πρωί απόκτησε τη συνήθεια να κάνεις 10 κάμψεις, στηριζόμενη στο κρεβάτι. Εναλλακτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία βάση ειδική για πους απ. 

5. Στερέωσε ένα μονόζυγο στην κάσα μιας πόρτας. Υπάρχει ένας αριθμός ασκήσεων που μπορείς να κάνεις και να ξεχάσεις για πάντα τους πόνους στην πλάτη και το πιάσιμο. 

6. Κρύψε ένα λάστιχο κάτω από το μαξιλάρι του καναπέ ή στη θήκη με τα τηλεκοντρόλ. Έτσι, θα το έχεις πάντα εύκαιρο όταν αποφασίσεις να γυμναστείς καθώς παρακολουθείς το αγαπημένο σου τηλεοπτικό σίριαλ. 

7. Προσπάθησε να έχεις μόνιμα μέσα στο dvd player ένα dvd με ασκήσεις από τον αγαπημένο σου τύπο γυμναστικής (Πιλάτες, αεροβική, γιόγκα). Κάθε φορά που από συνήθεια θα πατάς το κουμπί για να δεις μια ταινία, θα θυμάσαι ότι μπορείς να αξιοποιήσεις αυτό τον χρόνο για να γυμναστείς.  

8. Μία μπάλα κινησιοθεραπείας μπορεί να βρει μια θέση στο καθιστικό και να σε βοηθήσει να εκτελέσεις ασκήσεις Πιλάτες. Ακόμη κι αν καταλήξει να έχει χρήση πουφ ενώ βλέπεις τηλεόραση, αν μη τι άλλο, θα σε βοηθήσει να ισορροπείς και να στέκεσαι σωστά. 

9. Στην κλασική πλέον ταινία «Καράτε Κιντ», ο πρωταγωνιστής, προκειμένου να μάθει καράτε, δυναμώνει τα χέρια του γυαλίζοντας αυτοκίνητα. Ε, εσύ μπορείς να δυναμώσεις τα πόδια σου, τρίβοντας με τα γνωστά πατάκια γυαλίσματος το πάτωμα. Προσοχή, όμως, γιατί γλιστράει. 

10. Εξοπλίσου με ένα μικρό στεπ και επιδόσου σε ασκήσεις καθώς π.χ. περιμένεις τον (ελληνικό) καφέ να ψηθεί ή το λάδι να κάψει. Εξάλλου, όταν δεν θα το χρησιμοποιείς για τον αρχικό του σκοπό, μπορεί να χρησιμεύσει σαν... σκαλάκι για να φτάσεις τα ψηλά ράφια.

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

Μια ξεχωριστή φιλία αφιερωμένη στα υιοθετημένα παιδιά

Ο Buddy και ο Reagan, ποζάρουν υπέροχα για καλό σκοπό.
ΕΓΩ

Να γιατί ήρθε η ώρα να μάθεις να μιλάς ισπανικά

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι οι ξένες γλώσσες έχουν ευεργετική επίδραση και στην προσοχή μας.
ΠΑΙΔΙ

Πως να προστατεύσεις το παιδί σου από το bullying

Σχολικός και κοινωνικός εκφοβισμός και πως αντιμετωπίζεται.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.
FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.