3 ενδείξεις ότι το πρόγραμμα άσκησής σου χρειάζεται... αναβάθμιση - AllYou.gr

Search

3 ενδείξεις ότι το πρόγραμμα άσκησής σου χρειάζεται... αναβάθμιση

Άλλαξέ το! 

27 Οκτωβρίου 2015

1. Δεν ιδρώνεις

Κάνοντας τις ίδιες ασκήσεις κάθε εβδομάδα, το σώμα σου προσαρμόζεται, με αποτέλεσμα να καις λιγότερες θερμίδες. Για να δώσεις νέες προκλήσεις στους μυς σου, επίλεξε βάρη που απαιτούν όλη σου τη δύναμη προκειμένου να εκτελέσεις και την τελευταία επανάληψη της άσκησης. Επίσης, αν επιταχύνεις ή αυξήσεις τη διάρκεια των ασκήσεων cardio, θα καις περισσότερο λίπος. Πότε έχεις «πιάσει» το σωστό ρυθμό; Όταν δεν μπορείς να πεις μια φράση 30 λέξεων, χωρίς να πάρεις τουλάχιστον μία βαθιά ανάσα.

2. Κάνεις τις ασκήσεις με… κλειστά μάτια

Κάθε φορά που μαθαίνεις κάτι νέο, διατηρείς το μυαλό σου σε εγρήγορση και γυμνάζεις διαφορετικούς μυς. Αν ντρέπεσαι να χορέψεις μπροστά σε άλλους σε μια τάξη χορού, δοκίμασε ένα DVD στο σπίτι ή ανέβασε ένταση σε μια απλή άσκηση, όπως το περπάτημα, εκτελώντας την «παρέα» με ένα iPod γεμάτο με χορευτικά κομμάτια.

3.Ψάχνεις δικαιολογίες για... κοπάνες

Πάρ' το απόφαση να μετατρέψεις την άσκηση σε βασική προτεραιότητά σου – σαν να επρόκειτο, για παράδειγμα, για ένα επαγγελματικό meeting. Έρευνες δείχνουν ότι όσοι γυμνάζονται το πρωί είναι πιο πιθανό να παραμείνουν συνεπείς στο πρόγραμμα άσκησής τους. Αν δεν είσαι πρωινός τύπος, βάλε ξυπνητήρι και, μόλις σηκωθείς, ετοίμασε μια «γενναία» ποσότητα καφέ. Μπορείς επίσης να εκτελείς ασκήσεις με βαράκια την ώρα που βλέπεις ειδήσεις, να κάνεις stretching πριν από το ντους ή να βγάζεις συχνότερα το σκύλο βόλτα. Επιλέγοντας δραστηριότητες που σου αρέσουν, προκαλείς την απελευθέρωση ενδορφινών, των ορμονών «της καλής διάθεσης», και ξεκινάς την ημέρα σου με τον καλύτερο τρόπο!