3 tips για ίσια κοιλιά - AllYou.gr

Search

3 tips για ίσια κοιλιά

Αυτά είναι τα μυστικά για να αποκτήσεις τέλειους κοιλιακούς!

19 Αυγούστου 2014

Μην τους γυμνάζεις καθημερινά

Η καθημερινή άσκηση των κοιλιακών μπορεί να υπερφορτώσει τους μυς. Γύμνασε την περιοχή τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Για δυνατούς κοιλιακούς χρειάζεσαι δυνατή πλάτη

Οι κοιλιακοί χρειάζονται στήριξη, κάτι που προσφέρει η πλάτη και ιδιαίτερα η μέση. Μια ισχυρή μέση θα σου δώσει τη δυνατότητα να ολοκληρώσεις εντατικές προπονήσεις για τους κοιλιακούς σου. Σε αντίθετη περίπτωση θα αυξήσεις τις πιθανότητες να τραυματιστείς.

Η επίπεδη κοιλιά θέλει σωστή διατροφή

Πολυάριθμες επιστημονικές ασκήσεις δείχνουν πως η κατανάλωση μιας διατροφής πλούσιας σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, μπορεί να βοηθήσει στην μείωση του σωματικού βάρους στην κοιλιά και πιο συγκεκριμένα, στη συσσώρευση σπλαχνικού λίπους. Κατανάλωσε τρόφιμα όπως τα αβοκάντο, τα καρύδια και το ελαιόλαδο, που είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΜΟΔΑ

Το look που θα σε πείσει να φορέσεις ένα βελούδινο slip φόρεμα

Συνδύασε δύο τάσεις μαζί και δεν θα χάσεις!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Τι «κρύβει» η λατρεία του για το πλούσιο μπούστο

Η συμπεριφορά των αντρών απέναντι στις γυναίκες κρίνεται από τη διαφορά... στήθους, τονίζουν βρετανοί ερευνητές.
ΣΠΙΤΙ

Το χρώμα του 2017 είναι μια ωδή στις νέες αρχές

Η Pantone κατέληξε και φέτος στην απόχρωση που ταιριάζει στη χρονιά που έρχεται.
DO IT YOURSELF

4 στιλιστικές συνήθειες που καλό είναι να αποφεύγεις

Αν θέλεις να εξελίξεις το στιλ σου, τότε πρέπει να θυσιάσεις τα παρακάτω…
BEAUTY TIPS

3 αναπάντεχοι τρόποι να χρησιμοποιήσεις ένα φυσικό έλαιο

Βάλε για τα καλά στην ζωή σου ένα φυσικό έλαιο ομορφιάς!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να κάνεις πιο έξυπνες διατροφικές επιλογές

O πιο απλός τρόπος να κερδίσεις πόντους... υγείας.