3+1 tips για να βάλεις... φωτιά στον μεταβολισμό σου - AllYou.gr

Search

3+1 tips για να βάλεις... φωτιά στον μεταβολισμό σου

"Ξεκόλλα" (τον)!

17 Φεβρουαρίου 2016

Μήπως έχετε “κολλήσει” στα ίδια κιλά και παρά τις προσπάθειές σας δεν χάνετε βάρος; Μερικές φορές μόνο η διατροφή και η αερόβια άσκηση δεν αρκούν, καθώς υπάρχουν μερικά απλά τρικ που μπορούν να βάλουν φωτιά στο μεταβολισμό σας. Οι ειδικοί τα ξέρουν πολύ καλά και μας τα αποκαλύπτουν!

1. Ξεκινήστε να κάνετε βάρη

Ειδικά οι γυναίκες φοβούνται πως αν κάνουν βάρη θα αυξήσουν το μυικό τους όγκο, δηλαδή θα φαίνονται πιο παχιές. Αυτό όμως είναι λάθος, καθώς η ενίσχυση της μυϊκής μάζας με ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι απαραίτητη αν θέλουμε να δώσουμε ώθηση στον μεταβολισμό μας.

Όσο μεγαλώνουμε χάνουμε μυϊκή μάζα, με αποτέλεσμα να πέφτει ο μεταβολισμός μας και αυξάνεται το βάρος μας. Οπότε θα πρέπει να κάνουμε τους μύες μας πιο δυνατούς. Επίσης, επειδή  μετά την προπόνηση ενεργοποιούνται οι μύες και αυξάνεται ο μέσος ημερήσιος μεταβολικός ρυθμός.

Δεν χρειάζεται πολύ προσπάθεια. Απλά προσθέστε δύο- τρεις ασκήσεις με βάρη κάθε φορά. Για παράδειγμα τη μια ημέρα μπορείτε να γυμνάσετε τα πόδια, την επόμενη τους ώμους, την τρίτη ημέρα την πλάτη και τα χέρια σας.

2. Αλλάζουμε το πρόγραμμα γυμναστικής

Αν ακολουθούμε μονίμως το ίδιο πρόγραμμα γυμναστικής, το σώμα μας συνηθίζει σε αυτό τον τρόπο άσκησης και… τεμπελιάζει. Καλό είναι, λοιπόν, να αλλάζουμε το πρόγραμμα της προπόνησης περίπου κάθε 4 εβδομάδες, ώστε το σώμα μας να ενεργοποιείται.

3. Αυξομειώνουμε το ρυθμό

Η εμπειρία δείχνει ότι περισσότερες θερμίδες και χάνουμε πιο πολύ λίπος όταν αυξομειώνουμε την ένταση της άσκησης, παρά όταν έχουμε ένα σταθερό ρυθμό για πολύ ώρα. Για παράδειγμα, αντί να κάνουμε 30΄ σταθερής έντασης τζόγκινγκ, τρέχουμε για 3-4΄ σε πιο έντονο ρυθμό και συνεχίζουμε πιο χαλαρά.

4. Και μια ακόμη… διατροφική συμβουλή

Η πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα θα σας βοηθήσει να “χτίσετε” και να διατηρήσετε τους μυς σας. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθείτε πρωτεϊνικές δίαιτες, αλλά ότι είναι καλό το 15-20% των ημερήσιων θερμίδων που προσλαμβάνετε να προέρχεται από πηγές πρωτεϊνών με λίγα λιπαρά, όπως το άπαχο τυρί, μια μικρή κονσέρβα τόνου, ένα βραστό αυγό, οι ανάλατοι ξηροί καρποί.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.
ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.
ΑΣΚΗΣΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να βρεις τη φόρμα σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιο αντικείμενο σού δίνει το ιδανικό κίνητρο για να βάλεις τα αθλητικά σου και να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα άσκησής σου.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Μπες σε εορταστικό mood με αυτά τα μακιγιάζ

Τα πιο εντυπωσιακά μακιγιάζ από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα.