"Πιάστηκες" στο γυμναστήριο; Κάνε ΑΥΤΑ - AllYou.gr

Search

"Πιάστηκες" στο γυμναστήριο; Κάνε ΑΥΤΑ

4 κινήσεις ματ!

03 Απριλίου 2016

Κατά τη διάρκεια της άσκησης οι μυϊκές ίνες πιέζονται, “τραβιούνται”, και οι πιο αδύναμες απ’ αυτές τραυματίζονται καθώς δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στο φορτίο της άσκησης. Ο οργανισμός αποκαθιστά με φυσικό τρόπο τις ίνες αυτές και τις αναδημιουργεί πιο ισχυρές – η διαδικασία αυτή ξεκινά 24 με 48 ώρες μετά την άσκηση και κατά τη διάρκειά της, δηλαδή για περίπου 2-4 μέρες, εμείς νιώθουμε “πιασμένοι”.

Την επόμενη φορά που ο μυς θα έχει το ίδιο φορτίο την ώρα της άσκησης θα τα καταφέρει καλύτερα αφού θα έχει δυναμώσει και μετά από κάποιο διάστημα θα χρειαστεί να αυξήσουμε την ένταση (βάρος, επαναλήψεις, άσκηση του μυ με διαφορετικό τρόπο) για να συνεχίσει να είναι αποτελεσματική η άσκηση. Θα πιαστούμε επίσης αν αλλάξουμε το πρόγραμμά μας αφού θα δουλέψουν μύες και μυϊκές ομάδες που μπορεί να μην έχουν συνηθίσει την άσκηση ή οι διαφορετικές ασκήσεις θα έχουν άλλες “απαιτήσεις” απ’ τους μύες μας.

Μήπως “πιάνεστε” επειδή κάνετε κάτι λάθος; 

Δεν πρέπει να συγχέουμε την ευαισθησία και τον ελαφρύ πόνο που νιώθουμε στους μύες μια δυο μέρες μετά την άσκηση, με το “κάψιμο” που αισθανόμαστε στην κορύφωση της άσκησης ή με έναν ξαφνικό πόνο ή τράβηγμα που μπορεί να αισθανθούμε κατά την προπόνηση. Στη δεύτερη περίπτωση μάλλον έχετε κάνει μια λάθος κίνηση ή δεν είχατε κάνει σωστή προθέρμανση και ο πόνος που νιώθετε ενδέχεται να είναι κάποια μικρή θλάση ή τράβηγμα και χρειάζεται προσοχή για να μην επιδεινωθεί.

Πώς μπορείτε να προλάβετε το πιάσιμο

Όταν ξεκινάτε ένα καινούργιο πρόγραμμα άσκησης ή γυμνάζεστε για πρώτη φορά είναι αναμενόμενο να πιαστείτε. Αλλά σε όλα υπάρχουν διακυμάνσεις. Ο καλύτερος τρόπος για να μην πιαστείτε πολύ είναι να μπείτε σταδιακά σ’ ένα πρόγραμμα άσκησης και να αυξάνετε εξίσου σταδιακά την έντασή του. Έτσι θα δώσετε στον οργανισμό σας το χρόνο να συνηθίσει και το ελαφρύ πιάσιμο που μάλλον θα έχετε δεν θα είναι ούτε τόσο επώδυνο ούτε θα σας εμποδίσει να συνεχίσετε το πρόγραμμά μας.

Για να περάσει πιο γρήγορα το πιάσιμο… 

* Αφήνετε μερικές μέρες κενό ανάμεσα στις επισκέψεις στο γυμναστήριο. Εξάλλου δύο με τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να κρατάμε το σώμα σας σε φόρμα και ευεξία.

* Κάνετε ήπιες διατάσεις των μυών που πονάνε και μετά την τρίτη, τέταρτη μέρα ξεκινάτε με ήπια άσκηση.

* Αν ο πόνος είναι έντονος, ένα ήπιο αναλγητικό θα σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα με τις καθημερινές σας δραστηριότητες.

* Η έλλειψη φυσικής δραστηριότητας θα παρατείνει τη διάρκεια και την ένταση του πιασίματος.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΜΟΔΑ

Το look που θα σε πείσει να φορέσεις ένα βελούδινο slip φόρεμα

Συνδύασε δύο τάσεις μαζί και δεν θα χάσεις!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Τι «κρύβει» η λατρεία του για το πλούσιο μπούστο

Η συμπεριφορά των αντρών απέναντι στις γυναίκες κρίνεται από τη διαφορά... στήθους, τονίζουν βρετανοί ερευνητές.
ΣΠΙΤΙ

Το χρώμα του 2017 είναι μια ωδή στις νέες αρχές

Η Pantone κατέληξε και φέτος στην απόχρωση που ταιριάζει στη χρονιά που έρχεται.
DO IT YOURSELF

4 στιλιστικές συνήθειες που καλό είναι να αποφεύγεις

Αν θέλεις να εξελίξεις το στιλ σου, τότε πρέπει να θυσιάσεις τα παρακάτω…
BEAUTY TIPS

3 αναπάντεχοι τρόποι να χρησιμοποιήσεις ένα φυσικό έλαιο

Βάλε για τα καλά στην ζωή σου ένα φυσικό έλαιο ομορφιάς!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να κάνεις πιο έξυπνες διατροφικές επιλογές

O πιο απλός τρόπος να κερδίσεις πόντους... υγείας.