Αυτή την άσκηση μπορούμε να την κάνουμε ΟΛΟΙ - AllYou.gr

Search

Αυτή την άσκηση μπορούμε να την κάνουμε ΟΛΟΙ

Δικαιολογίες ΤΕΛΟΣ! 

06 Ιουνίου 2016

Περπατώντας 2-3 φορές την εβδομάδα από 20-30’ με γρήγορο βήμα κάνουμε ένα μεγάλο δώρο στην υγεία και το σώμα μας. Το περπάτημα είναι μια ήπια αερόβια άσκηση, πολύ σημαντική για την καρδιαγγειακή λειτουργία για αυτό και συστήνεται σε ανθρώπους με γνωστά καρδιολογικά προβλήματα, αφού συμβάλει σημαντικά στην καλύτερη αιμάτωση των αγγείων.

Περπάτημα στο διάδρομο ή στο δρόμο;

Το “κλασικό” περπάτημα στο δρόμο ή στην εξοχή είναι ίσως η πρώτη μας σκέψη όταν αναφερόμαστε σε αυτή την άσκηση. Θέλει όμως ιδιαίτερη προσοχή ώστε να αποφεύγουμε τις ανώμαλες επιφάνειες που μπορεί να προκαλέσουν τραυματικές πιέσεις στα πέλματα και τα πόδια.

Το περπάτημα στο “διάδρομο” –στο γυμναστήριο ή το σπίτι μας- θεωρείται καλύτερη επιλογή: μας προστατεύει από τραυματισμούς, μπορούμε να ελέγξουμε καλύτερα την ένταση και να διατηρούμε σταθερή ταχύτητα βηματισμού.

Πού αλλού μπορούμε να περπατήσουμε

• Σε στίβο

Γιατί ναι: Γιατί δεν κινδυνεύουμε από τραυματισμούς.

Γιατί όχι: Γιατί μπορεί να βαρεθούμε, αφού το τοπίο δεν εναλλάσσεται.

• Στην εξοχή

Γιατί ναι: Γιατί εκτός από την άσκηση θα αναπνεύσουμε καθαρό αέρα και δεν θα βαρεθούμε αφού το τοπίο αλλάζει σε κάθε μας βήμα.

Γιατί όχι: Γιατί δεν μπορούμε να κρατάμε σταθερό ρυθμό λόγω των ανωμαλιών του εδάφους και αν δεν έχουμε καλή φυσική κατάσταση μπορεί να τραυματιστούμε.

Πότε να αποφύγουμε αυτή την άσκηση

Δεν συνεχίζουμε την προπόνηση σε περίπτωση πόνου και φλεγμονής σε οποιοδήποτε μέρος του σώματος που επιδεινώνεται μέσω περπατήματος.

Τί πρέπει να προσέχουμε καθώς περπατάμε

Από την λειτουργία των κάτω άκρων κατά την βάδιση μπορεί να δημιουργηθούν τραυματικές πιέσεις σε διάφορες αρθρώσεις, όπου όταν είναι συνεχόμενες και επαναλαμβανόμενες να δημιουργήσουν φλεγμονή ή πόνο. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να απευθυνόμαστε στον κατάλληλο γιατρό όταν αισθανόμαστε ενόχληση ή πόνο ή και να κάνουμε κάποιο προληπτικό έλεγχο ώστε να γνωρίζουμε αν έχουμε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα ή προδιάθεση να μετατρέψουμε την ευχάριστη και ωφέλιμη άσκηση σε πρόβλημα.

Ο έλεγχος της βάδισης πρέπει να γίνεται με δυναμικό και στατικό πελματογράφημα όπου θα διευκρινιστεί αν υπάρχει πιθανή βλάβη και να δοθεί η σωστή θεραπεία για να γίνεται το περπάτημα σωστά και μειωμένες πιθανότητες τραυματισμού.

Ο ρόλος των σωστών παπουτσιών

Τα ακατάλληλα παπούτσια θεωρούνται υπεύθυνα, σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, για την εμφάνιση δερματικών και τραυματικών βλαβών στα πέλματα των ανθρώπων που περπατούν. Για να υπάρχει η κατάλληλη προστασία στα πόδια χρειάζονται υποδήματα φαρδιά, με μεγαλύτερο βάθος, φτιαγμένα από μαλακό δέρμα, ελαφριά, με σχετικά σκληρή σόλα.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Τα 4 μανό που πρέπει να έχεις πάντα στο συρτάρι σου

Οι πιο διαχρονικές αποχρώσεις βερνικιών που θα φοράς παντός καιρού!
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!