3 άμεσα οφέλη της άσκησης που θα σε πείσουν να σηκωθείς από τον καναπέ - AllYou.gr

Search

3 άμεσα οφέλη της άσκησης που θα σε πείσουν να σηκωθείς από τον καναπέ

Δεν χρειάζεται να τρέχεις χιλιόμετρα για να απολαύσεις τα οφέλη της άσκησης.

06 Οκτωβρίου 2016

Μπορεί να έχεις άπειρες δικαιολογίες για να μη βάζεις τα αθλητικά σου αλλά –στον αντίποδα τους– εμείς σου παρουσιάζουμε τρεις καλούς λόγους που θα σε πείσουν για το αντίθετο.

1. Αυτοπεποίθηση για το σώμα σου. Ακόμα και η πιο απλή άσκηση, ανεξάρτητα από το σωματικό σου βάρος ή το επίπεδο της φυσικής κατάστασής σου, μπορεί να σε κάνει να νιώσεις όμορφα για το σώμα σου. Κι αυτό γιατί, όπως έδειξε πρόσφατη επιθεώρηση 57 σχετικών ερευνών, κατά τη διάρκειά της εκκρίνονται ενδορφίνες, οι ορμόνες εκείνες που ρυθμίζουν την (καλή) διάθεσή σου.

2. Επίπεδη κοιλιά. Αρκούν 40 λεπτά άσκησης δύο-τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετά για να εξαφανίσουν το «επικίνδυνο» λίπος που συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν οι ειδικοί του Πανεπιστημίου της Alabama. Όπως διαπίστωσαν οι εν λόγω ειδικοί, όσοι ακολουθούν αυτό τον κανόνα καταφέρνουν όχι μόνο να χάσουν μέχρι και 6 πόντους από την περιφέρεια της κοιλιάς αλλά και να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα τους.

3. Φυσιολογικά επίπεδα σακχάρου. Αν περπατάς 3 χιλιόμετρα 5 φορές την εβδομάδα μπορείς να εμποδίσεις την εμφάνιση διαβήτη, δείχνει νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Duke. Μάλιστα, σύμφωνα με τους επιστήμονες, αυτή η τακτική είναι πιο αποδοτική από ό,τι αν διένυες τη διπλάσια απόσταση τρέχοντας. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή το λίπος είναι το βασικό καύσιμο που χρησιμοποιεί το σώμα κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης σε χαμηλή ένταση και το περπάτημα μπορεί να βελτιώσει την ικανότητα του οργανισμού να απελευθερώνει ινσουλίνη και να ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου.