Γιατί δεν πρέπει να τρέχεις πολύ όταν είσαι νευριασμένη - AllYou.gr

Search

Γιατί δεν πρέπει να τρέχεις πολύ όταν είσαι νευριασμένη

Μια νέα έρευνα θα σε πείσει να μην βάλεις τα αθλητικά σου όταν ο θυμός σου έχει χτυπήσει κόκκινο. 

11 Οκτωβρίου 2016

Τα λαμπάκια σου έχουν αρχίσει να ανάβουν και δε σε χωράει ο τόπος. Βάζεις τα αθλητικά σου και φεύγεις για το κοντινότερο σημείο που μπορείς να τρέξεις με φόρα, πολλή φόρα, έχοντας την αίσθηση ότι αυτό θα σε βοηθήσει να εκτονωθείς και να ηρεμήσεις. Έχει μια κάποια βάση αυτή η συλλογιστική, όμως μάλλον την επόμενη φορά πρέπει να βρεις άλλο τρόπο χαλαρώσεις. Για την ακρίβεια, δεν πρέπει με τίποτα να πας για τρέξιμο όταν είσαι θυμωμένη και αυτό γιατί μια νέα έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι είναι επικίνδυνο. 

Τα νέα δημοσιεύτηκαν στη Circulation και κάνουν λόγο για αυξημένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής για όσους κάνουν έντονη άσκηση μετά από ένα επεισόδιο θυμού. Συγκεκριμένα οι πιθανότητες είναι τριπλάσιες, συγκριτικά με όσους ασκούνται έντονα χωρίς πριν να έχουν εκνευριστεί, θυμώσει και αναστατωθεί ψυχολογικά. Για να προκύψει αυτό το συμπέρασμα, αναλύθηκαν 12.000 περιπτώσεις επιζώντων από καρδιακή προσβολή, σε 52 χώρες, ηλικίας κατά μέσο όρο 58 ετών.

Ο επικεφαλής της έρευνας και ερευνητής στο McMaster University, Andrew Smyth, τονίζει ότι τα δεδομένα δεν βάζουν "φρένο στη γυμναστική", ωστόσο. "Θα συνιστούσα σε ένα άτομο που είναι θυμωμένο ή αναστατωμένο και θέλει να ασκηθεί, να μην ξεπεράσει σε ένταση την ρουτίνα άσκησης του" σημειώνει χαρακτηριστικά. Αυτή η συμβουλή, αφορά και όσους δεν είχαν ιστορικό καρδιακού επεισοδίου.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.
FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.
ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.
ΑΣΚΗΣΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να βρεις τη φόρμα σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιο αντικείμενο σού δίνει το ιδανικό κίνητρο για να βάλεις τα αθλητικά σου και να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα άσκησής σου.