10 tips για να τρέξεις τα πρώτα σου 5χλμ ευχάριστα - AllYou.gr

Search

10 tips για να τρέξεις τα πρώτα σου 5χλμ ευχάριστα

Αν ετοιμάζεσαι για τον πρώτο σου αγώνα, αυτές συμβουλές θα σου φανούν πολύ χρήσιμες.

12 Νοεμβρίου 2016

Τα κατάφερες. Επιτέλους, θα βρεθείς και εσύ στον Αυθεντικό Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας και θα τρέξεις για πρώτη φορά. Επέλεξες την μικρότερη διαδρομή αλλά και πάλι είσαι ευχαριστημένη με τον εαυτό σου. 5 χιλιόμετρα είναι καλύτερα από το τίποτα! 

Εμείς, αφού σου δώσουμε πολλά συγχαρητήρια που έφτασες ως εδώ, μοιραζόμαστε μαζί σου μερικά tips που θα κάνουν την κούρσα σου πιο ευχάριστη. Ενημερώσου, εφάρμοσε και να περάσεις υπέροχα!

1. Βολιδοσκόπησε
Πήγαινε μια βόλτα σήμερα στη διαδρομή που θα τρέξεις αύριο. Με αυτό το τρόπο θα κάνεις μια ελαφριά προπόνηση και θα νιώσεις πιο έτοιμη για να σκίσεις.

2. Φόρα το ρούχο εκείνο που έχεις συνδυάσει με καλό χρόνο
Θυμάσαι εκείνη τη φορά που προπονήθηκες και τα πόδια σου είχαν βγάλει φτερά; Σίγουρα τη θυμάσαι. Τώρα προσπάθησε να θυμηθείς τα ρούχα που φορούσες. Βάλε τα ίδια στην πρώτη σου επίσημη κούρσα. Ο εγκέφαλος σου έχει συνδυάσει τη συγκεκριμενη εμφάνιση με επίτευξη στόχου και θα σε βοηθήσει να μην τα παρατήσεις όταν η ανάσα σου θα αρχίσει να κόβεται. Εκτός αυτού όμως, πρόκειται για ένα σύνολο που αποδεδειγμένα σε βολεύει!

3. Μη βάλεις καινούργια αθλητικά
Τέλεια τα καινούργια αθλητικά που αγόρασες αλλά μην τα δοκιμάσεις στην πρώτη σου κούρσα, γιατί είναι πολύ πιθανό να σε χτυπήσουν. Φόρα εκείνο το ζευγάρι με το οποίο έχεις προπονηθεί πολλές φορές και κράτα το νέο σου απόκτημα γαι δώρο μετά τον τερματισμό.

4. Μάζεψε κόσμο
Ζήτησε από τους φίλους σου να έρθουν να σε καμαρώσουν. Θα σου ανεβάσει τη διάθεση - και θα έχεις και μερικές εξτρά φωτογραφίες από την προσπάθεια σου.

5. Δες ένα βίντεο που θα σε εμπνεύσει
Η ψυχολογία παίζει μεγάλο ρόλο και δεν πρέπει να το ξεχνάς. Πριν φύγεις από το σπίτι, βάλε να δεις ένα βίντεο που θα σε εμψυχώσει. Όπως το παρακάτω

6. Φτιάξε την τέλεια playlist
Μπορεί στον Αυθεντικό Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας τα κρουστά να είναι ένα από τα καλύτερα κομμάτια της κούρσας, όμως δεν βρίσκονται σε όλα τα σημεία της διαδρομής. Φρόντισε λοιπόν να έχεις στα αυτιά σου μια μουσική που να σου αρέσει και να σου δίνει ώθηση. Ψάξε running playlists στο Spotify. Θα βρεις άπειρα σχετικά κομμάτια.

7. Μη σταθείς μπροστά μπροστά
Οι πρώτες γραμμές είναι για εκείνους που πάνε για χρόνους και μετάλλια. Εσύ, στην πρώτη σου κούρσα, καλό είναι να πας πιο συντηρητικά για να απολαύσειες τη διαδρομή, να μην εμποδίσεις κανέναν και να μην αγχωθείς.

8. Ξεκίνα με αργούς ρυθμούς
Μην εξανλτηθείς στην αρχή. Ξεκίνα πιο αργά και αν έχεις του κουράγιο στο τέλος, επιτάχυνε. Θα κάνει και τη διαδικασία... προσπέρασης πιο διασκεδαστική.

9. Μην κοιτάς το ρολόι
Όσο και να κάνεις, σημασία δεν έχει ο χρόνος αλλά το γεγονός ότι επιτέλους κατάφερες να τρέξεις μια κούρσα. Του χρόνου πάλι, μπορείς να ανταγωνιστείς το χρόνο σου. Αλλά  προς το παρόν, απόλαυσε τη διαδρομή. 

10. Κανόνισε κάτι όμορφο μετά
Σου αξίζει να περάσεις ωραία και μετά τον αγώνα. Τους φίλους που κάλεσες να σε δουν παραπάνω, μπορείς να τους δεις και σε ένα κοντινό καφέ. Να φάτε, να συζητήσετε και να διασκεδάσετε. Ο εγκέφαλος σου, θα σου σπρώχνει τα πόδια για να πλησιάσει πιο κοντά σε αυτή τη στιγμή. Αν κανονίσεις απλά να γυρίσεις σπίτι και να σφουγγαρίσεις, μην το αποκλείεις να τερματίσεις τελευταία.