«Με τι ρυθμό πρέπει να γυμνάζομαι ώστε να είναι πιο αποδοτική η άσκησή μου;» - AllYou.gr

Search

«Με τι ρυθμό πρέπει να γυμνάζομαι ώστε να είναι πιο αποδοτική η άσκησή μου;»

Σήμερα παίρνεις επιτέλους απάντηση με επιστημονική σφραγίδα.

27 Δεκεμβρίου 2016

Είναι γεγονός πως αυτό το δίλημμα επικρατεί εδώ και πολλά χρόνια. Μέχρι σήμερα, οι περισσότεροι γυμναστές έδιναν οδηγίες στους αθλούμενος να εκτελούν τις ασκήσεις με εξαιρετικά αργό ρυθμό καθώς με αυτό τον τρόπο θα πετύχουν μεγαλύτερη μυϊκή σύσπαση.

Παρόλα αυτά, μια πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Ιντιάνα έδειξε ότι οι επαναλήψεις που εκτελούνται με γρήγορο ρυθμό αλλά σωστή τεχνική αποφέρουν τα ίδια αποτελέσματα όσον αφορά στη μυϊκή ανάπτυξη.

Η έρευνα μελέτησε την άσκηση των καθισμάτων. Οι ερευνητές μέτρησαν τα επίπεδα ενέργειας που διοχετεύτηκαν και με τους δύο τρόπους.  Τα αποτελέσματά της έδειξαν ότι οι έντονες γρήγορες επαναλήψεις με μέση επιβάρυνση απέδωσαν περισσότερο συγκριτικά με τις αργές επαναλήψεις με μεγαλύτερα βάρη. Μάλιστα ο μεταβολικός ρυθμός και η καύση λίπους μετά την προπόνηση ήταν αρκετά υψηλότερος με τις εκρηκτικές επαναλήψεις και σίγουρα διήρκεσε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!