Ασκήσεις Kegel: Το fitness κλειδί για καλύτερο σεξ - AllYou.gr

Search

Ασκήσεις Kegel: Το fitness κλειδί για καλύτερο σεξ

Δυνάμωσε τους μύες του πυελικού εδάφους και ετοιμάσου για καλύτερους οργασμούς.

30 Αυγούστου 2017

Ασκήσεις Kegel. Σίγουρα τις έχεις ακούσει αρκετές φορές, αλλά πόσες έχεις πραγματικά έχεις δώσει σημασία; Σου φαίνεται αστείο να μιλάμε για ενδυνάμωση των μυών του πυελικού εδάφους; Πιστεύεις ότι είναι lifestyle trend και τίποτα παραπάνω; Εμείς θα σου προτείναμε όσες αμφιβολίες και να έχεις, να το ξανασκεφτείς. Οι ασκήσεις Kegel έχουν αποδεδειγμένα οφέλη και θα σου μιλήσουμε με λεπτομέρειες ευθύς αμέσως ξεκινώντας από το πιο καυτό κομμάτι: έχει αποδειχτεί σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Obstetrics and Gynecology, ότι οδηγούν σε πιο δυνατούς οργασμούς.

Ειδικοί, εξέτεσαν μια ομάδα που έκανε ασκήσεις Kegel για διάρκεια 11 εβδομάδων. Σκοπός, ήταν να διαπιστωθεί αν θα υπάρξει κάποια αλλαγή στη σεξουαλική ζωή των γυναικών που τις ακολουθούν. Τι προέκυψε; Ότι βεβαίως, ναι ναι, όσες έκαναν ασκήσεις Kegel, δήλωναν ότι έκαναν καλύτερο σεξ και είχαν πιο έντονους οργασμούς. Τα αποτελέσματα ήταν εξίσου εντυπωσιακά στο δείγμα όταν ερωτήθηκε ξανά, μετά από 1 χρονο.

Εκτός από το κρεβάτι, ωστόσο, οι ασκήσεις Kegel κάνουν καλό και στην κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να προλάβουν την ακράτεια και να προσφέρουν μια πιο ομαλή ανάκαμψη από φυσικό τοκετό. 

Υπάρχουν πολλά είδη ασκήσεων Kegel. Για αρχή, μπορείς απλά να μπεις σε φόρμα ως εξής: 

- Εντόπισε τους επίμαχους μύες, την επόμενη φορά που θα πας τουαλέτα. Είναι αυτοί που ενεργοποιούνται όταν σταματάς την ούρηση στη μέση. 

- Σφίξε τους μύες αυτούς για 3 δευτερόλεπτα. Mη σφίγγεις κοιλιά ή γλουτούς. Επανάλαβε 15 φορές, και αργότερα στη μέρα πάλι 15 και 15 φορές.

- Μετά από μια βδομάδα, προσθεσε ένα δευτερόλεπτο επιπλέον στην άσκηση σου.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!