Tabata: Πώς λειτουργεί αυτή η τετράλεπτη μέθοδος γυμναστικής - AllYou.gr

Search

Tabata: Πώς λειτουργεί αυτή η τετράλεπτη μέθοδος γυμναστικής

Επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι κάνει δουλειά.

21 Απριλίου 2017

Αρκούν 4 λεπτά γυμναστικής για να σφίξεις και να κάψεις λίπος; Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό; 

Κι όμως, με τo Tabata training μπορείς να ενισχύσεις την αντοχή σου και να κάνεις τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την τετράλεπτη προπόνηση! 

Ποιο είναι το μυστικό της μεθόδου;

Η σύντομη μεν, έντονη δε άσκηση με σύντομα διαλείμματα.

Ο Ιάπωνας ερευνητής Izumi Tabata την εφάρμοσε σε αθλητές που έκαναν ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση για 20 δευτερόλεπτα, με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση, για 8 κύκλους. 

Εσύ μπορείς να επιλέξεις την άσκηση που σου αρέσει- διάδρομο, ποδήλατο, κωπηλατικό. Αφού κάνεις ζέσταμα, γυμνάσου για 20 δευτερόλεπτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων σου, ξεκουράσου για 10 δευτερόλεπτα με λίγο περπάτημα και επανάλαβέ το για 8 φορές. Μην ξεχνάς, κάθε φορά να ολοκληρώνεις την προπόνησή σου με 5 λεπτά χαλαρό περπάτημα ή τρέξιμο.

Ξεκίνα σήμερα κιόλας! 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!