Γιατί το spinning θα σε κάνει να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ήθελες - AllYou.gr

Search

Γιατί το spinning θα σε κάνει να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ήθελες

5 λόγοι να ξεκινήσεις το workout που όλες οι celebrities λατρεύουν!

10 Αυγούστου 2017

Είναι εδώ και περίπου 8 μήνες που κάνω spinning, σε εβδομαδιαία βάση. Είναι νομίζω η πρώτη φορά που έχω «κολλήσει» τόσο πολύ με μια γυμναστική cardio και η πρώτη φορά στην οποία είδα αισθητά αποτελέσματα στο μεσογειακό μου σώμα, μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες. Σύντομα λοιπόν, I was hooked.

Μετά τον πρώτο μήνα, άρχισα όλο και πιο εντατικά να παρακολουθώ τα μαθήματα του spinning στο γυμναστήριο και όλο και περισσότερο να βλέπω τις αντοχές και το σώμα μου να βελτιώνονται. Μετά το τέλος και του δεύτερου μήνα, κατάλαβα λοιπόν καλά, γιατί όλο αυτό τον καιρό, όλες οι διάσημες κυρίες, αγαπούν αυτή την γυμναστική. Γιατί αφιερώνουν λίγο χρόνο από την ζωή τους, για να τα δώσουν όλα, σώμα και ψυχή (και πάρα πολύ ιδρώτα) σε αυτή την έντονη γυμναστική.

Νομίζω ότι για εμένα, πέρα από τα εξαιρετικά αποτελέσματα στην φυσική μου κατάσταση, το spinning έγινε και ο ψυχολόγος μου. Πάνω σε αυτό το ποδήλατο για αυτά τα 45-50 λεπτά, νιώθεις ότι μπορείς να τα αφήσεις όλα για λίγο στην άκρη και κυρίως να επιτρέψεις στον οργανισμό (και το μυαλό) να ξεσπάσει –κυριολεκτικά, μετά από τόσο ιδρώτα!

Γι’ αυτούς τους λόγους και για ακόμη περισσότερους σου προτείνω ανεπιφύλακτα να το δοκιμάσεις. Και μπορώ να σου πω και το γιατί πιο εμπεριστατωμένα…

#1. Είναι γρήγορο

Τα 45 λεπτά (που είναι συνήθως σε όλα τα γυμναστήρια το πρόγραμμα) περνάνε νερό. Μπορείς να «πεταχτείς» δηλαδή και μετά την δουλειά και να μην χάσεις πολύ χρόνο από την πολυάσχολη ημέρα σου.

#2. Είναι διασκεδαστικό

Η δυνατή μουσική που βοηθάει και στην διάθεση αλλά και στον ρυθμό με τον οποίο κάνεις το μάθημα, θα σε αναζωογονήσουν και θα σε κάνουν να χαμογελάσεις!

#3. Βελτιώνει τις αντοχές και είναι καλό για την καρδιά

Το spinning σε «προκαλεί» να βρεις την ενέργεια για να «βγάλεις» το πρόγραμμα και αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που κάνεις την γυμναστική αυτή, σε βοηθάει να αυξήσεις και τις αντοχές του. Ενδυναμώνει τους μυείς καθώς πρέπει να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο ρυθμό, μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Επίσης, οι ασκήσεις που περιλαμβάνει ενισχύουν τον οργανισμό και τις καρδιοαγγειακές παθήσεις.  

#4. Κάνει «δουλειά» σε όλο σώμα

Με το spinning γυμνάζεις πόδια, ποπό, κοιλιά και κοιλιακούς, χέρια. Μόνο καφέ δεν ψήνει! Δουλεύει όλα τα σημεία του σώματος, άπαξ και το κάνεις σωστά, και μέσα σε 6 εβδομάδες βλέπεις σημαντική αλλαγή στο σώμα σου. Σε αυτό βοηθάει και το γεγονός ότι σε κάθε session καις πάνω από 500 θερμίδες. Τρως δηλαδή ό,τι θέλεις πριν το μάθημα!

#5. Δεν χρειάζεται να είσαι expert

Δεν χρειάζεται καμιά τρομερή τεχνική όπως στο Pilates ή στην Yoga. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τρέχεις πάνω στο στατικό ποδήλατο! Ό,τι εξτρά ασκήσεις προτείνει η/ο trainer είναι πολύ απλές.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!

Συντάκτης