Γυμνάζεσαι συχνά. Τραυματίζεσαι ακόμα συχνότερα. Τι μπορείς να κάνεις; - AllYou.gr

Search

Γυμνάζεσαι συχνά. Τραυματίζεσαι ακόμα συχνότερα. Τι μπορείς να κάνεις;

3 κινήσεις ματ.

23 Οκτωβρίου 2014

Είτε είσαι επιρρεπής στους τραυματισμούς, είτε έχεις ήδη ένα παλιό τραύμα το οποίο επιδεινώνεται με την πρόγραμμα άσκησής σου, αυτά είναι τα 3 μικρά μυστικά για pain-free προπονήσεις! 

* Μασάζ: Μπορεί να κάνει θαύματα στην ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους. Απελευθερώνει την ένταση και χαλαρώνει τους μυς. Φρόντισε να το απολαμβάνεις μετά από κάθε προπόνησή σου.  

* Τεντώματα: Κάν' τα με ήπιες κινήσεις. Αν το παρακάνεις, είναι πολύ πιθανό να τραυματιστείς (και πάλι). Πάρε βαθιές και αργές αναπνοές και απόλαυσε τις ανακουφιστικές ιδιότητες του stretching.  

* Ξεκούραση: Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι πρέπει να κάνεις τακτικά διαλείμματα, να χαλαρώνεις και στη συνέχεια να αυξάνεις την ένταση της προπόνησης. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκαταστήσεις παλιούς τραυματισμούς και να μην προκαλέσεις καινούριους. Επίσης, να θυμάσαι ότι δεν πειράζει αν χάσεις μερικές ημέρες προπόνησης. Η ξεκούραση θα σε βοηθήσει να επιστρέψεις δριμύτερη...στους δρόμους. 

Συντάκτης

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!