Γυμνάζεσαι συχνά. Τραυματίζεσαι ακόμα συχνότερα. Τι μπορείς να κάνεις; - AllYou.gr

Search

Γυμνάζεσαι συχνά. Τραυματίζεσαι ακόμα συχνότερα. Τι μπορείς να κάνεις;

3 κινήσεις ματ.

23 Οκτωβρίου 2014

Είτε είσαι επιρρεπής στους τραυματισμούς, είτε έχεις ήδη ένα παλιό τραύμα το οποίο επιδεινώνεται με την πρόγραμμα άσκησής σου, αυτά είναι τα 3 μικρά μυστικά για pain-free προπονήσεις! 

* Μασάζ: Μπορεί να κάνει θαύματα στην ανακούφιση από τους μυϊκούς πόνους. Απελευθερώνει την ένταση και χαλαρώνει τους μυς. Φρόντισε να το απολαμβάνεις μετά από κάθε προπόνησή σου.  

* Τεντώματα: Κάν' τα με ήπιες κινήσεις. Αν το παρακάνεις, είναι πολύ πιθανό να τραυματιστείς (και πάλι). Πάρε βαθιές και αργές αναπνοές και απόλαυσε τις ανακουφιστικές ιδιότητες του stretching.  

* Ξεκούραση: Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι πρέπει να κάνεις τακτικά διαλείμματα, να χαλαρώνεις και στη συνέχεια να αυξάνεις την ένταση της προπόνησης. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποκαταστήσεις παλιούς τραυματισμούς και να μην προκαλέσεις καινούριους. Επίσης, να θυμάσαι ότι δεν πειράζει αν χάσεις μερικές ημέρες προπόνησης. Η ξεκούραση θα σε βοηθήσει να επιστρέψεις δριμύτερη...στους δρόμους. 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!