Κάν' το όπως η Shakira!

Search

Ζηλεύεις τους σέξι γλουτούς της Shakira; Με αυτές τις 3 ασκήσεις θα τους αποκτήσεις κι εσύ

Δοκίμασέ το! 

31 Ιουλίου 2015

Άσκηση 1η

Γονάτισε με τις παλάμες ευθεία προς τους ώμους και τα γόνατα προς τους γοφούς. Ταυτόχρονα, κράτησε την σπονδυλική σου στήλη σε ευθεία γραμμή. Σήκωσε λυγισμένο στο πλάι το δεξί σου πόδι στο ύψος των γοφών και στη συνέχεια τέντωσέ το, κρατώντας σταθερό τον κορμό και γυρίζοντας το κεφάλι στο πλάι. Επανέλαβε για 15 φορές και άλλαξε πόδι.

Άσκηση 2η

Στάσου όρθια και λύγισε το δεξί πόδι μέχρις ότου ακουμπήσει στο σημείο πίσω από το αριστερό γόνατο. Συγχρόνως, τέντωσε το δεξί χέρι στο πλάι στο ύψος των ώμων και το αριστερό ακριβώς πάνω από το κεφάλι. Κράτησε τα χέρια στην ίδια θέση και τέντωσε το δεξί πόδι προς τα πίσω. Κάνε 15 επαναλήψεις και άλλαξε πόδι.

Άσκηση 3η

Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πέλματα ενωμένα ψηλά και τα χέρια τεντωμένα δεξιά και αριστερά. Στη συνέχεια, άνοιξε τα πόδια σου στο πλάι -όσο είναι δυνατόν- κι έπειτα επίστρεψε στην αρχική θέση σας. Κάνε 15 επαναλήψεις.  

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

To τάισμα αλεσμένων με το κουτάλι, οδηγεί σε παχυσαρκία!

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα που πρέπει να διαβάσει κάθε νέα μαμά.
ΣΠΙΤΙ

Αυτό το κρεβάτι είναι μόνο για το κινητό σου

Εσύ έχεις ένα αναπαυτικό στρώμα να ξεκουραστείς τη νύχτα. Το κινητό σου;
ΠΑΙΔΙ

Υπάρχει οστεοπόρωση στα παιδιά;

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη χαμηλή οστική πυκνότητα-μάζα στα παιδιά.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έτσι θα κρατήσεις φρέσκα τα κομμένα φρούτα

'Ενα απλό τρικ για να παρατείνεις τη ζωή των αγαπημένων φρούτων που έχεις ήδη κόψει!
FASHION NEWS
BEAUTY NEWS

Τα 10 καλύτερα hairstyles από το φαντασμαγορικό show της Victoria's Secret

Όταν ζηλέψαμε τα αψεγάδιαστα χτενίσματα που είχαν τα "αγγελάκια"...