Keep walking!

Search

Keep walking!

3 άγνωστα οφέλη από το περπάτημα που πιθανότατα δεν φανταζόσουν.   

16 Ιουλίου 2014

1. Διατηρεί τη μνήμη σου σε... εγρήγορση: Σύμφωνα με νέα αμερικανική μελέτη, το περπάτημα μειώνει τον κίνδυνο άνοιας. Στα πλαίσια της μελέτης τους, ερευνητές από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, παρακολούθησαν 19.000 γυναίκες ηλικίας από 70 έως 80 ετών για να διαπιστώσουν τις μαθησιακές ικανότητες και τη λειτουργία της μνήμης τους, σε ένα διάστημα 20 ετών. Οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσες είχαν τα υψηλότερα  επίπεδα σωματικής δραστηριότητας, αντιμετώπιζαν κατά 20% χαμηλότερο κίνδυνο πνευματικής εξασθένησης. 

2. "Φτιάχνει" την σεξουαλική ζωή! Πιθανότατα γνωρίζεις ήδη ότι το περπάτημα θεωρείται άριστη αερόβια άσκηση. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι «καίγοντας» 200 θερμίδες την ημέρα μέσω κάποιας μορφής αερόβιας άσκησης, όπως το περπάτημα, μπορεί να προληφθεί η στυτική δυσλειτουργία. Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, σε μελέτη τους που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.   

3. Σε βοηθάει να διαχειριστείς καλύτερα τα οικονομικά σου! Κι όμως, νέα μελέτη έδειξε ότι όσοι κάνουν καθιστική εργασία αλλά ασκούνται καθημερινά, έχουν 14% περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν τους οικονομικούς τους στόχους, σε σχέση με όσους κάνουν καθιστική εργασία και δεν συνηθίζουν να γυμνάζονται.