Χτίσε μυς! - AllYou.gr

Search

Χτίσε μυς!

Για να το καταφέρεις, δεν αρκεί να καταναλώνεις πρωτεΐνες. Πρέπει να το κάνεις με τον σωστό τρόπο. Διάβασε ποιος είναι! 

19 Ιουλίου 2014

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που προκειμένου να αυξήσουν ή να διατηρήσουν τη μυϊκή τους μάζα, ιδιαιτέρως αν γυμνάζονται, προσλαμβάνουν υψηλά ποσά πρωτεΐνης μέσα από την κατανάλωση τροφών όπως το ψάρι, το κοτόπουλο, το αυγό ή και μέσω πρόσληψης κάποιου συμπληρώματος διατροφής. Μια νέα μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Journal of Nutrition, έρχεται να δείξει ότι δεν αρκεί μόνο να προσλαμβάνουμε επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης για να διατηρήσουμε ή και να ενισχύσουμε τους μυς μας, αλλά αυτές να είναι σωστά κατανεμημένες μέσα στην ημέρα.

Ερευνητές του τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Τέξας μελέτησαν υγιείς ενήλικες που χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ, τα οποία κατανάλωσαν δύο διαφορετικά διατροφικά σχήματα, τα οποία εμπεριείχαν συνολικά 90 γραμμάρια, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή προσλαμβανόταν με διαφορετικό τρόπο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στο πρώτο γκρουπ παρέχονταν 30 γραμμάρια πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα, ενώ στο δεύτερο 10 γραμμάρια στο πρωινό, 15 γραμμάρια στο μεσημεριανό και 65 γραμμάρια στο δείπνο. Βασική πηγή πρωτεΐνης ήταν το βοδινό κρέας (30 γρ κρέατος μας δίνουν 7 γραμμάρια πρωτεΐνης).

Από τα αποτελέσματα της μελέτης προέκυψε ότι η μυϊκή σύνθεση ήταν 25 % υψηλότερη για εκείνους που ακολουθούσαν τη διατροφή με ομοιόμορφα κατανεμημένη πρόσληψη πρωτεϊνών, σε σύγκριση με εκείνους όπου είχαν ανισοκατανεμημένη την πρωτεΐνη στα γεύματά τους. Σύμφωνα με τους ερευνητές συνήθως, τρώμε πολύ λίγη πρωτεΐνη στο πρωινό, λίγο περισσότερο στο μεσημεριανό γεύμα και στη συνέχεια μεγάλη ποσότητα το βράδυ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αφενός να μην προσλαμβάνουμε αρκετή πρωτεΐνη την ώρα που τη χρειαζόμαστε για την αποτελεσματική αποκατάσταση και ανοικοδόμηση των μυών κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφετέρου το βράδυ να προσλαμβάνουμε μεγαλύτερη ποσότητα από όση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε. Κατά αυτόν τον τρόπο διατρέχουμε τον κίνδυνο αυτό το πλεόνασμα να μετατρέπεται σε γλυκόζη ή και λίπος.

Δεν χρειάζεται λοιπόν να τρώμε τεράστιες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσουμε τη σύνθεση των μυών, απλά πρέπει να είναι λίγο πιο προσεκτική η ημερήσια κατανομή τους.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

Πως να προστατεύσεις το παιδί σου από το bullying

Σχολικός και κοινωνικός εκφοβισμός και πως αντιμετωπίζεται.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.
FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.
ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.