Διάδρομος: Τα (4) συν και τα (2) πλην του πιο διαδεδομένου οργάνου γυμναστικής - AllYou.gr

Search

Διάδρομος: Τα (4) συν και τα (2) πλην του πιο διαδεδομένου οργάνου γυμναστικής

Και τώρα τρέχουμε! 

13 Μαρτίου 2015

Ο διάδρομος αποτελεί ίσως το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο όργανο εκγύμνασης. 

Χρησιμοποιείται είτε εντός σπιτιού είτε στο γυμναστήριο και έχει και πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα.

Ας τα δούμε αναλυτικά : 

Τα συν: Καταρχήν είναι ένας τρόπος να τρέξουμε, να περπατήσουμε, να γυμναστούμε με κλιμακούμενη ένταση. Δίνει τη δυνατότητα στον αθλούμενο να ρυθμίσει την ταχύτητα ανάλογα με τις ανάγκες και την φυσική του κατάσταση. Μας βοηθάει επίσης να γυμνάσουμε αρκετές μυϊκές ομάδες. Παράλληλα, ένα ακόμη πλεονέκτημα του τρεξίματος στον κυλιόμενο διάδρομο είναι πως μειώνονται αισθητά οι πιθανότητες τραυματισμού, καθώς η λεία επιφάνεια του διαδρόμου δύσκολα θα προκαλέσει κάποιον αναπάντεχο τραυματισμό στα πόδια. Στα θετικά του τρεξίματος στο διάδρομο συγκαταλέγεται και η δυνατότητα της άθλησης ανεξάρτητα από τις διαθέσεις του καιρού. Ακόμη και όταν έξω βρέχει, κάνει κρύο ή έχει πάρα πολύ ζέστη, ο αθλητής, θα συνεχίσει ανενόχλητος την προπόνησή του, πράγμα που σίγουρα δεν θα έκανε αν έτρεχε στο δρόμο.

Τα πλην: Όσον αφορά τα αρνητικά του διαδρόμου φυσικά και υπάρχουν, με πρώτο, την λανθασμένη τεχνική, στην οποία μπορεί να συνηθίσει ο αθλούμενος από την αρχή και να την συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησής του. Οι ειδικοί αναφέρουν, πως οι αθλητές συνήθως τρέχουν στο διάδρομο με ένα συγκεκριμένο τρόπο, που αν είναι λανθασμένος από την αρχή, σταδιακά θα συνηθίσουν σε αυτόν και δύσκολα θα αλλάξουν τακτική. Τέλος, πολλοί τον θεωρούν ως το όργανο των μοναχικών ασκούμενων, καθώς συνήθως δεν μας δίνει τη δυνατότητα να γυμναζόμαστε μαζί με άλλους ανθρώπους και για αυτό και πολλοί τον βαριούνται εύκολα.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.
ΑΣΚΗΣΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να βρεις τη φόρμα σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιο αντικείμενο σού δίνει το ιδανικό κίνητρο για να βάλεις τα αθλητικά σου και να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα άσκησής σου.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Μπες σε εορταστικό mood με αυτά τα μακιγιάζ

Τα πιο εντυπωσιακά μακιγιάζ από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα.
ΕΓΩ

Ακόμη ένας πολύ καλός λόγος να σκάσεις ένα χαμόγελο

Αμερικανική έρευνα υποστηρίζει ότι το γέλιο σου δεν συνδέεται μόνο με το ταμπεραμέντο σου.
DO IT YOURSELF

3 ενδυματολογικές φόρμουλες για κάθε εορταστικό πάρτυ

Προγραμμάτισε από τώρα την εορταστική σου γκαρνταρόμπα για πάντα επιτυχημένες εμφανίσεις!