Fit (και) στην εγκυμοσύνη; Αμέ! Αρκεί να προσέξεις ΑΥΤΑ - AllYou.gr

Search

Fit (και) στην εγκυμοσύνη; Αμέ! Αρκεί να προσέξεις ΑΥΤΑ

Για να είσαι ασφαλής. 

22 Μαρτίου 2015

Οι επιστήμονες λένε ότι οι παλμοί της καρδιάς αυξάνονται την περίοδο της εγκυμοσύνης κατά 10%. Αυτό σημαίνει ότι, χωρίς να το ξέρετε, κάνετε μία αερόβια άσκηση. Η γυμναστική βοηθά και τη μητέρα και το παιδί.

• Τα θετικά της άσκησης

Υπάρχουν πολλά γνωστά πλεονεκτήματα της εκγύμνασης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Έχετε περισσότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα, κάνετε πιο ξεκούραστο ύπνο, υποφέρετε λιγότερο από τα αρνητικά της εγκυμοσύνης, μειώνεται το άγχος, αποκτάται καλύτερη εικόνα για τον εαυτό σας, ενώ είναι ευκολότερο να χάσετε το περιττό βάρος, μετά τον τοκετό. 

• Ρωτήστε τον μαιευτήρα σας

Πριν ξεκινήσετε κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής, ακόμα κι αν έχετε απευθυνθεί σε έναν personal trainer, καλύτερα είναι πρώτα να συμβουλευτείτε τον μαιευτήρα σας, ο οποίος έχει σε γνώση όλο το ιατρικό ιστορικό σας. Συγκεκριμένες καταστάσεις, όπως το άσθμα και η αναιμία, μπορεί να είναι απαγορεύουν την εκγύμνασή σας.

• Ξεκινήστε ήπια

Το ότι θα σας δώσει το ΟΚ ο μαιευτήρας σας να ασκήστε, δεν σημαίνει ότι πρέπει να… μπείτε με πάθος στο γυμναστήριο και να κάνετε τα πάντα, με πολλά κιλά και ταχύτητα. Όλα τα παραπάνω μπορεί να σας δημιουργήσουν προβλήματα και όχι να σας κάνουν καλό.

• Ήρεμα!

Κάθε ήπια άσκηση, όπως το κολύμπι και το περπάτημα, είναι οι καλύτερες επιλογές για μία εγκυμονούσα. Δεν απαιτούν πολύ μεγάλη σωματική προσπάθεια, ενώ ταυτόχρονα βοηθούν την καρδιά και τους πνεύμονες να «εργάζονται». Πολλοί γιατροί συνιστούν το Pilates και τη Yoga στις εγκυμονούσες.

• Ενυδατωθείτε

Ο άνθρωπος, όταν ασκείται, ιδρώνει και χάνει υγρά. Μόνο που στην περίπτωσή σας, τα υγρά είναι απαραίτητα για πολλούς λόγους. Οπότε πρέπει να έχετε συνέχεια στο μυαλό σας να φροντίζετε να αναπληρώνετε τα υγρά, που χάνετε λόγω της γυμναστικής. 

• Άνεση

Σε αυτό το περίεργο ορμονικό παιχνίδι των εννέα μηνών, πρέπει να φροντίζετε να είστε άνετα. Επιλέξτε, λοιπόν, φαρδιά ρούχα και παπούτσια, που να μην σας πιέζουν ούτε στην ευαίσθητη περιοχή, αλλά ούτε και στα πόδια, που συνήθως πρήζονται. 

• Προσέχετε τα σημάδια

Εάν κατά τη διάρκεια της άσκησης αισθανθείτε οποιοδήποτε περίεργο σύμπτωμα, ζαλιστείτε, νιώσετε πονοκέφαλο ή δυσκολία στην αναπνοή, σταματήστε αμέσως και καλέστε τον γιατρό σας, για να λάβετε οδηγίες.

Πηγή: http://mother.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΟΜΟΡΦΙΑ

5 προϊόντα για μια επιτυχημένη πρωινή ρουτίνα ομορφιάς

Αυτά τα προϊόντα θα ξεκινήσουν την ημέρα σου σωστά!
ΤΑΞΙΔΙ

Αυτό είναι το πιο αγαπητό μνημείο στον κόσμο

Εκατομμύρια τουρίστες πιστεύουν ότι αυτό το μνημείο είναι κορυφαίο...
ΑΣΚΗΣΗ

6 σημάδια ότι πρέπει να γυμνάζεσαι περισσότερο

Το σώμα σου φωνάζει ότι θέλει γυμναστική. Το ακούς;
DO IT YOURSELF

3 tips για να έχεις όμορφο ύπνο

Απλές συμβουλές για να ξυπνήσεις φρέσκια και ξεκούραστη.
DO IT YOURSELF

Να τι θα φορέσεις στην επόμενη βραδινή σου έξοδο

Ακόμη και αν ο καιρός γράφει… μείον, εσύ θα είσαι in style!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Ώρα να μάθεις αν όντως υπάρχουν τρόφιμα που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανά ο οργανισμός για την πέψη τους.