Είσαι... γλυκατζού, αλλά κάνεις δίαιτα; Κι όμως, συνδυάζονται - AllYou.gr

Search

Είσαι... γλυκατζού, αλλά κάνεις δίαιτα; Κι όμως, συνδυάζονται

Σου παρουσιάζουμε 3 πρακτικούς τρόπους για να τα καταφέρεις!

24 Σεπτεμβρίου 2015

Ναι, ναι, σε καταλαβαίνουμε: Το Νο1 πρόβλημα όταν ξεκινάς δίαιτα είναι πώς θα κόψεις τα γλυκά (που τόσο λατρεύεις). Σου έχουμε νέα! Δεν χρειάζεται να τα κόψεις. Αυτό που οφείλεις να κάνεις για να συνεχίσεις να απολαμβάνεις χωρίς ενοχές τις αγαπημένες σου λιχουδιές, είναι να κάνεις έξυπνες αλλαγές και έξυπνες επιλογές.

Θέλεις να σου δώσουμε 3 παραδείγματα; Ιδού: 

1. Ετοιμάζεσαι να φτιάξεις γλυκό; Κάνε μία εύκολη και έξυπνη αλλαγή στα υλικά που χρησιμοποιείς: Αντικατέστησε το ζωικό λίπος με μαλακές μαργαρίνες φυτικής προέλευσης. Το γευστικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ενώ έτσι θα γλιτώσεις και από τα "κακά" κορεσμένα λιπαρά. 

2. Την επόμενη φορά που θα φτιάξεις κέικ δοκίμασε να αντικαταστήσεις το λευκό αλεύρι με αλεύρι ολικής άλεσης. Εκτός από (εξίσου) νόστιμο, θα σου εξασφαλίσει αρκετές ποσότητες βιταμινών (Β και Ε), μετάλλων και ιχνοστοιχείων (σίδηρο, φωσφόρο, ασβέστιο, κάλιο, νάτριο) και φυτικών ινών, ενώ θα σε χορτάσει περισσότερο (κι επομένως θα φας... λιγότερο). 

3. Πες όχι στη λευκή ζάχαρη και αντικατέστησέ την με στέβια, ώστε να μειώσεις τις θερμίδες (χωρίς να χάσεις γεύση). Η συγκεκριμένη γλυκαντική ύλη έχει φυτική προέλευση, μηδενικό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαιμικό φορτίο και επομένως μπορεί αφενός να συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο του βάρους σου και αφετέρου να καταναλωθεί ακόμα και από άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη. Δύο σε ένα δηλαδή!  

Συντάκτης

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!