Post-christmas blues: ΑΥΤΕΣ οι τροφές θα σε κάνουν να (ξανα)χαμογελάσεις - AllYou.gr

Search

Post-christmas blues: ΑΥΤΕΣ οι τροφές θα σε κάνουν να (ξανα)χαμογελάσεις

Χριστουγεννιάτικες διακοπές τέλος; Όχι πια δάκρυα!

05 Ιανουαρίου 2016

Είναι πράγματι η πιο όμορφη περίοδος του χρόνου (εντάξει, την βάζουμε δίπλα στις καλοκαιρινές διακοπές) αλλά σίγουρα έχεις παρατηρήσει ότι όταν σβήνουν τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και εξαφανιστεί και ο τελευταίος κουραμπιές, τα κέφια σου σαν να παίρνουν την κάτω βόλτα. Για να ξεφύγεις από τις γκρίζες μέρες που... έρχονται, εμείς σου προτείνουμε να ανοίξεις το ψυγείο σου. Γιατί; Η επανάσταση στη μελαγχολία που συνοδεύει το τέλος των γιορτών περνάει από το στομάχι σου. 

Μύρτιλλα: Κι όμως τα μύρτιλλα φαίνεται ότι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί ενισχυτές της καλής (μας) διάθεσης. Κι αυτό γιατί περιέχουν ένα αμινοξύ με την ονομασία τυροσίνη το οποίο συμβάλλει στην παραγωτή της ντομαπίνης. Τι σχέση έχει αυτό με τις... μαύρες σου; Η ντομαπίνη είναι γνωστή στους επιστημονικούς κύκλους ως η ορμόνη της ευφορίας και της απόλαυσης, γεγονός που κάνει από σήμερα τα μύρτιλλα απαραίτητο υλικό για τα smoothie, τα γλυκά και το γιαούρτι σου.

Σοκολάτα: Υπάρχει λόγος που η σοκολάτα σε κάνει να νιώθεις τόσο ευτυχισμένη -και αυτός ο λόγος δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι η γεύση της είναι... απλά υπέροχη. Αυτή η «μαύρη» τροφή είναι γεμάτη με χημικές ουσίες, που βοηθούν τον εγκέφαλό σου να απελευθερώσει φενιλεθιλαμίνη, μια ουσία που παράγεται από τον οργανισμό μας όταν είμαστε ερωτευμένοι! Τα καλά νέα είναι ότι δε χρειάζεται να φας μια ολόκληρη σοκολάτα για να νιώσεις ότι πετάς στα ουράνια. Οι ειδικοί διατείνονται ότι μόλις 40 γραμμάρια θα σε βάλουν εγγυημένα στον ευτυχισμένο δρόμο.

Καφές: Αν έχεις συνδέσει την εικόνα της απόλυτης ευτυχίας με μια κούπα καφέ, τότε μάλλον κάτι ξέρεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο καφές έχει δράση παρόμοια με εκείνη των μύρτιλλων, ενισχύοντας την απελευθέρωση ντοπαμίνης από τον οργανισμό. Πόσο καφέ χρειάζεσαι για να αρχίσεις να χαμογελάς; Σε σχετική έρευνα του Πανεπιστημίου Harvard διαπιστώθηκε ότι τα άτομα που καταναλώνουν 2 φλιτζάνια καφέ την ημέρα είχαν έως 15% λιγότερες πιθανότητες να... μελαγχολήσουν! 

Πιπεριές: Κι όμως, οι πιπεριές –και ακόμα περισσότερο οι καυτερές– μας κάνουν χαρούμενους Με ποιον τρόπο; Ανεβάζουν τα επίπεδα της βιταμίνης C στο αίμα και συμβάλλουν στην παραγωγή σεροτονίνης και κατεχολαμινών, οι οποίες, με τη σειρά τους, βελτιώνουν τη διάθεση και ανεβάζουν την ενέργειά μας στα ύψη. Όσο για τη δόση που θα σου φέρει την ευτυχία; Οι επιστήμονες διατείνονται ότι μια πιπεριά την ημέρα, την κατάθλιψη την κάνει πέρα! 

Κολοκυθόσποροι: Πέρα από διασκεδαστική συνήθεια για να περνάς την ώρα σου, οι κολοκυθόσποροι είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο και τρυπτοφάνη, τα οποία με τη σειρά τους συμβάλλουν στην παραγωγή της σεροτονίνης, της ορμόνης που μας χαλαρώνει, μας ηρεμεί και μας φτιάχνει τη διάθεση. Μια χούφτα μάλιστα πριν πέσεις για ύπνο θα σε βοηθήσει να κάνεις όνειρα γλυκά.

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

3 τρόποι να φορέσεις ένα λεοπάρ παλτό

Κάνε statement με τις εμφανίσεις σου φορώντας αυτό το παλτό
BEAUTY TIPS

6 φυσικοί τρόποι να αποκτήσεις πλούσια φρύδια

Τα προϊόντα που θα σου προσφέρουν τα φρύδια που πάντα ήθελες!
ΥΓΕΙΑ

Να γιατί δεν πρέπει να οδηγείς με ανοιχτό παράθυρο

Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά αυτή η συνήθεια βλάπτει σοβαρά την υγεία σου.
ΕΓΩ

5 τρόποι που βάζουν στοπ στο στρες σε χρόνο-αστραπή

Το stress control δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.
FASHION NEWS

Γιατί αυτά τα κοσμήματα διαφέρουν απ’ όλα όσα έχεις δει μέχρι τώρα

Η αναβίωση του filigree τεχνικής από την σχεδιάστρια κοσμημάτων Christina Soubli.
DO IT YOURSELF

Το απόλυτο χτένισμα για τα άλουστα μαλλιά σου

Πώς να… σώσεις την κατάσταση και να δείχνεις λες και μόλις βγήκες από το κομμωτήριο!