Μπέργκερ και στη ΔΙΑΙΤΑ με 7 light ανταλλαγές - AllYou.gr

Search

Μπέργκερ και στη ΔΙΑΙΤΑ με 7 light ανταλλαγές

Ψήσε τις ενοχές στο γκριλ!

09 Φεβρουαρίου 2016

Είναι ζουμερό, είναι απολαυστικό, έχει τις χάρες όλες —και μαζί και τις θερμίδες! Ο λόγος για το λατρεμένο junk food όλων μας: το μπέργκερ. Εμείς ψάξαμε και βρήκαμε 7 diet hacks που θα βάλουν το μπέργκερ σου στον υγιεινό δρόμο χωρίς να χάσεις... μπουκιά από τη νοστιμιά του.

Αλλαγή #1: Μποϊκοτάζ στη μαγιονέζα

Όπως και να το πάρεις, η μαγιονέζα μπορεί να είναι σούπερ νόστιμη, αλλά δεν είναι εξίσου υγιεινή. Παράλληλα, έχει μπόλικες θερμίδες.

Αντάλλαξέ την με: Μαγιονέζα με ελαιόλαδο, η οποία διαθέτει τα μισά λιπαρά και θερμίδες από την κλασική εκδοχή. Επιπλέον, περιέχει Ω-3 λιπαρά οξέα, που βοηθούν τη λειτουργία της καρδιάς σου. 

Ακόμα καλύτερα: Αντί για μαγιονέζα, βάλε λίγο λιωμένο αβοκάντο στο μπέργκερ σου.

Αλλαγή #2: Μαρούλι, αλλά τι μαρούλι;

Το μαρούλι iceberg, που συνήθως χρησιμοποείται στα μπέργκερ, δε θα σου προσφέρει το βάρος του σε θρεπτικά συστατικά. 

Αντάλλαξέ το με: Μαρούλι romaine, το οποίο θα σου δώσει περισσότερες βιταμίνες. 

Ακόμα καλύτερα: Χρησιμοποίησε σπανάκι ή λάχανο, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Αλλαγή #3: Τουρσί-τουρσί, με πληγώνεις

Κάποια είδη τουρσιού μπορεί να είναι νόστιμα, αλλά επιβαρύνουν το μπέργκερ σου με έξτρα θερμίδες, μιας και περιέχουν ζάχαρη. 

Αντάλλαξέ το με: Αγγουράκι τουρσί χωρίς ζάχαρη για (ίδια) απόλαυση αλλά με λιγότερες θερμίδες!

Ακόμα καλύτερα: Ράντισε μερικές φρέσκιες φέτες αγγούρι με λίγο ξίδι και πρόσθεσέ τες στο μπέργκερ σου.

Αλλαγή #4: Κέτσαπ, η αλμυρή

Κι εμείς την λατρεύουμε αλλά είναι είναι εξαιρετικά πλούσια σε νάτριο. 

Ανταλλαξέ την με: Μερικές φρεσκοκομμένες φέτες ντομάτας, που θα σου χαρίσουν παρόμοια γεύση κι απόλαυση, χωρίς το περιττό αλάτι.

Ακόμα καλύτερα: Πρόσθεσε κόκκινες ψημένες πιπεριές για μια έξτα δόση βιταμίνης C.

Αλλαγή #5: Το «λεπτό» μπέικον 

Οι μεγάλες χοντροκομμένες φέτες μπέικον μπορούν να αποβούν καταστροφικές για τη γραμμή σου. 

Αντάλλαξέ το με: Αγόρασε συσκευασμένο μπέικον κομμένο σε λεπτές φέτες, για να γλυτώσεις περίπου 50 θερμίδες ανά φέτα. 

Ακόμα καλύτερα: Στη θέση του, προτίμησε μια φέτα τυρί light.

Αλλαγή #5: Ένα άλλο μπιφτέκι

Το 100% μοσχαρίσιο μπιφτέκι είναι γεμάτο λιπαρά. 

Αντάλλαξέ το με: Μπιφτέκι βίσονα, το οποίο θυμίζει γευστικά το μοσχαρίσιο κρέας, δίνοντας μόνο 152 θερμίδες και 7 g λιπαρά. 

Ακόμα καλύτερα: Ανακάτεψε ίσα μέρη από άπαχο μοσχαρίσιο κιμά και ψιλοκομμένα μανιτάρια, για να μειώσεις τις θερμίδες του μπέργκερ σου στο μισό.

Αλλαγή #7: Το ψωμί, ψωμάκι

Τα μεγάλα ψωμάκια μπέργκερ μπορεί να προσθέσουν μέχρι και 200 θερμίδες στο πιάτο σου. 

Αντάλλαξέ το με: Λεπτά ψωμάκια ή πίτες ολικής άλεσης. Με αυτόν τον τρόπο, θα πάρεις 100 θερμίδες λιγότερες και 5 g φυτικές ίνες παραπάνω. 

Ακόμα καλύτερα: Ψήφισε πράσινο και τύλιξε το μπέργκερ σου με ένα φύλλο μαρουλιού.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

Μια ξεχωριστή φιλία αφιερωμένη στα υιοθετημένα παιδιά

Ο Buddy και ο Reagan, ποζάρουν υπέροχα για καλό σκοπό.
ΕΓΩ

Να γιατί ήρθε η ώρα να μάθεις να μιλάς ισπανικά

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι οι ξένες γλώσσες έχουν ευεργετική επίδραση και στην προσοχή μας.
ΠΑΙΔΙ

Πως να προστατεύσεις το παιδί σου από το bullying

Σχολικός και κοινωνικός εκφοβισμός και πως αντιμετωπίζεται.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.
FASHION NEWS

6 πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το φετινό show της Victoria’s Secret

Οι πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου έφτασαν μέχρι το Παρίσι, για να περπατήσουν στο μοναδικό αυτό show!
BEAUTY TIPS

3 λάθη που κάνεις στα σγουρά μαλλιά σου όταν τα ισιώνεις

Έτσι θα κάνεις το ίσιωμα παιχνιδάκι.