Περιττά κιλά: Κοιμήσου και ΘΑ (τα) ΧΑΣΕΙΣ! - AllYou.gr

Search

Περιττά κιλά: Κοιμήσου και ΘΑ (τα) ΧΑΣΕΙΣ!

Ύπνε που παίρνεις τα κιλά...

12 Φεβρουαρίου 2016

Πόσες φορές έχεις σκεφτεί ότι θα ήθελες να ξυπνήσεις ένα πρωί πιο αδύνατη και καλλίγραμμη; Σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορείς (σχεδόν) να αγγίξεις αυτό το άπιαστο όνειρο -αρκεί να τιμάς το κρεβάτι σου! Δεν μας πιστεύεις;

Πληθώρα πρόσφατων ερευνητικών δεδομένων αποκαλύπτουν τη σχέση ανάμεσα στην έλλειψη ύπνου και τα επιπλέον κιλά. Μάλιστα, σε 20ετή αμερικανική έρευνα που διενεργήθηκε σε δείγμα 68.000 γυναικών, διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες που συνήθιζαν να κοιμούνται λιγότερο από 5 ώρες καθημερινά ζύγιζαν κατά μέσο όρο 2,5 κιλά παραπάνω, συγκριτικά με εκείνες που απολάμβαναν τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Παράλληλα, οι τελευταίες είχαν 15% περισσότερες πιθανότητες να αποφύγουν την παχυσαρκία. 

Άλλες έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που κοιμούνται λιγότερο προσλαμβάνουν περισσότερες θερμίδες μέσω της διατροφής τους, ενώ όταν καταφέρουν τελικά να ξεφορτωθούν τα περιττά κιλά, χάνουν λιγότερο λίπος, σε σχέση με εκείνα που διατηρούν ένα φυσιολογικό και πλήρες ωράριο ύπνου. Επιπλέον, αποφεύγοντας το στρώμα σου αναστέλλεις την έκκριση μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Και κάτι ακόμα: ο οργανισμός σου παράγει τη συγκεκριμένη ορμόνη μόνο στο σκοτάδι. Η έκθεση στο φως (ακόμα και στο ημίφως) περιορίζει ή σταματάει την παραγωγή της.

Παρακάτω θα βρεις τρεις εύκολους τρόπους να πετύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.

1. Για να εξασφαλίσεις το απαραίτητο σκοτάδι καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας, βάλε σκουρόχρωμες κουρτίνες στο υπνοδωμάτιό σου. 

2. Βάλε μάσκα ύπνου για να κρατήσεις το φως μακριά από τα μάτια σου. 

3. Σβήσε όλα τα φώτα, συμπεριλαμβανομένων του κινητού και του laptop, πριν πέσεις για ύπνο. Το μπλε φως που εκπέμπουν διαπερνά με ευκολία τα βλέφαρα και τον αμφιβληστροειδή χιτώνα, στέλνοντας ισχυρά σήματα στον εγκέφαλο που τον αναγκάζουν να ξυπνήσει.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!