Κρύωσες; Αυτές τις τροφές ΜΗΝ τις φας - AllYou.gr

Search

Κρύωσες; Αυτές τις τροφές ΜΗΝ τις φας

Θα σε κάνουν να... σέρνεσαι!

23 Φεβρουαρίου 2016

Η εποχή των ιώσεων είναι εδώ και το τελευταίο που θέλουμε όταν νιώθουμε ένα κρυολόγημα ή τη γρίπη να μας τριγυρίζει, είναι να κάνουμε τα συμπτώματα χειρότερα. Οι παρακάτω τροφές έχει βρεθεί πως επιτείνουν το μπούκωμα της μύτης, τους πόνους και τη γενική κατάπτωση. Αποφύγετέ τες πάση θυσία μέχρι να συνέλθετε εντελώς!

1. Αναψυκτικά, χυμοί και άλλα γλυκά ροφήματα

Μπορεί η πορτοκαλάδα να είναι πλούσια σε βιταμίνη C, περιέχει όμως και πολλή ζάχαρη, η οποία προκαλεί φλεγμονή που μπορεί να εμποδίσει την καλή λειτουργία των λευκών αιμοσφαιρίων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις. Το ίδιο ισχύει για άλλες γλυκιές τροφές όπως μπισκότα, καραμέλες, δημητριακά για παιδιά και όλες τις άλλες νοστιμιές που θεωρούμε ότι “δικαιούμαστε” όταν είμαστε άρρωστοι.

Τι κάνει καλό: Αφέψημα τζίντζερ και άλλα φυσικά αφεψήματα και πολύ νερό. Αν έχετε διάθεση για σνακ, ένα φρούτο ή λίγα ποπ κορν είναι επίσης καλή επιλογή.

2. Γαλακτοκομικά

Είναι μύθος πως το γάλα και το γιαούρτι κάνουν το σώμα να παράγει περισσότερες βλεννώδεις εκκρίσεις, ωστόσο σε ορισμένους ανθρώπους τα γαλακτοκομικά μπορεί να κάνουν πιο πηχτές τις εκκρίσεις που υπάρχουν ήδη στο λαιμό και τη μύτη σας. Παρατηρήστε πώς αντιδρά ο οργανισμός σας: αν μετά το γάλα ή το γιαούρτι σας πιάνει πιο έντονος βήχας και φλέγματα, τότε μειώστε την κατανάλωσή τους ή αποκλείστε τα τελείως από τη διατροφή σας για μερικές ημέρες. Εάν δεν σας επηρεάζουν αρνητικά, το γιαούρτι ειδικά είναι μια πολύ καλή πηγή προβιοτικών ειδικά αν έχει χρειαστεί να πάρετε αντιβίωση για να καταπολεμήσετε τη λοίμωξη.

3. Αλκοόλ

Εάν βρεθείτε σε μπαρ ή σε εστιατόριο τις μέρες που νιώθετε ότι είστε άρρωστοι, μείνετε οπωσδήποτε μακριά από το αλκοόλ. Όπως και η ζάχαρη, το αλκοόλ προκαλεί φλεγμονή που δυσκολεύει το έργο των λευκών αιμοσφαιρίων, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ανάρρωσή σας. Επιπλέον, η κατανάλωση αλκοόλ θα ενισχύσει την αφυδάτωση που προκαλείται στον οργανισμό σας από την ίωση με αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να μεθύσετε και εκτός από τα συμπτώματα του κρυολογήματος να υποφέρετε και από hangover την επομένη.

4. Επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Μπορεί οι φρυγανιές να θεωρούνται κλασική επιλογή όταν είναι κάποιος άρρωστος, στην πραγματικότητα όμως δεν βοηθούν τον οργανισμό να αναρρώσει. Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες διασπώνται γρήγορα σε σάκχαρα και αυτό προκαλεί αύξηση του σακχάρου στο αίμα, όπως εάν πίνατε αναψυκτικά ή χυμούς με πολλή ζάχαρη. Για να μπορούν να λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά τα… αμυντικά συστήματα του οργανισμού σας, προτιμήστε ψωμί ή φρυγανιές 100% ολικής αλέσεως, τουλάχιστον μέχρι να συνέλθετε εντελώς.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΣΧΕΣΕΙΣ

3 τρόποι να διαχειριστείς τη ζήλια του

Σε ζηλεύει; Μάθε πώς μπορείς να αποφύγεις τις σκηνές ζηλοτυπίας που ενδέχεται να φθείρουν τη σχέση σας.
FASHION NEWS

Tα 10 καλύτερα looks από την Chanel Métiers d’Art συλλογή

Ετοιμάσου να αντικρύσεις ιδιοφυή σύνολα, δια χειρός Karl Lagerfeld!