Έτσι ΠΡΕΠΕΙ να τρως τα λαχανικά σου - AllYou.gr

Search

Έτσι ΠΡΕΠΕΙ να τρως τα λαχανικά σου

 Ωμά ή μαγειρεμένα; Τώρα ξέρεις πώς θα τα φας. 

29 Αυγούστου 2016

Έχεις ακούσει πολλές φορές και σίγουρα έχεις διαβάσει άλλες τόσες ότι τα ωμά λαχανικά συγκρατούν περισσότερα θρεπτικά συστατικά από τα μαγειρεμένα. Παρόλα αυτά, νέες έρευνες προτείνουν έναν συνδυασμό των δύο τρόπων κατανάλωσης, έτσι ώστε να απολαμβάνεις τα μέγιστα οφέλη για την υγεία σου. Παρακάτω θα βρεις 6 από πλέον αγαπημένα λαχανικά και τον ιδανικό τρόπο για να τα καταναλώσεις: ωμά ή μαγειρεμένα.

Ντομάτες

Ωμές ή μαγειρεμένες; Κι όμως είναι καλύτερο να τις προτιμήσεις μαγειρεμένες! Κι αυτό γιατί οι ψητές ντομάτες έχουν μεγαλύτερη δόση λυκοπένιου, μιας ουσίας που είναι γνωστή για τη δράση της ενάντια στον καρκίνο.

Πράσινες πιπεριές

Ωμές ή μαγειρεμένες; Αν τις καταναλώσεις ωμές, θα εξασφαλίσεις περισσότερη βιταμίνη Β για τον οργανισμό σου.

Κολοκυθάκια

Ωμά ή μαγειρεμένο; Προτίμησέ τα ψημένα. Η ψίχα του θα σου δώσει πολύ περισσότερη βήτα-καροτίνη (ένα δομικό συστατικό της βιταμίνης Α) όταν μαγειρεύεται.

Σπανάκι

Ωμό ή μαγειρεμένο; Προτίμησέ το τόσο ωμό όσο και μαγειρεμένο. Το ωμό σπανάκι έχει περισσότερη βιταμίνη C και φυλλικό οξύ. Μαγειρεμένο, όμως, το σπανάκι είναι πιο πλούσιο σε ασβέστιο και ψευδάργυρο.

Σκόρδο

Ωμό ή μαγειρεμένο; Κατανάλωσέ το ωμό για να είσαι σίγουρη για την αντιμικροβιακή του δράση, η οποία όμως αρχίζει και ασθενεί όταν το μαγειρεύεις.

Μαρούλι

Ωμό ή μαγειρεμένο; Για να μην έχεις δει ποτέ μαρούλι.... μαραμένο στο γκριλ, το τηγάνι ή το φούρνο κάτι σημαίνει. Το ωμό μαρούλι είναι γεμάτο βιταμίνη Α, η οποία του χαρίζει αντικαρκινικές ιδιότητες και μαγγάνιο, που συμβάλλει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού σου. 

×
Alterra