7 διατροφικές συμβουλές για να μην σου πέσει το Πάσχα... βαρύ - AllYou.gr

Search

7 διατροφικές συμβουλές για να μην σου πέσει το Πάσχα... βαρύ

Ακολούθησέ τις κατά γράμμα! 

01 Μαϊου 2016

Η ημέρα του Πάσχα αποτελεί μια ημέρα που εκτός των άλλων είναι συνυφασμένη και με το φαγητό. 

Ωστόσο, για να μην γευτούμε την πικρή όψη της με φουσκώματα, πρηξίματα, δυσκοιλιότητα και άλλα προβλήματα μετά το εορταστικό φαγοπότι, είναι καλό αυτό να συνοδευτεί με κάποιες διατροφικές προσαρμογές.

Ας τις δούμε αναλυτικά :

1. Το πρωί, αλλά και τα πρωινά των επόμενων ημερών, αν θέλετε να φάτε το αγαπημένο σας τσουρέκι ή κουλουράκια, βάλτε τα ως πρωινό με τον καφέ ή το γάλα σας.

2. Στο κρέας αφαιρείται το ορατό λίπος (πέτσα), όσο δύσκολο και αν είναι.

3. Προτιμήστε κατσίκι, που έχει λιγότερο κορεσμένο λίπος (αν και πιο σκληρό) από το αρνί.

4. Προτιμάτε παραδοσιακούς τρόπους ψησίματος, όπως στη σούβλα, σε σχέση με ψήσιμο στο φούρνο, στη γάστρα κ.λ.π.., ούτως ώστε το λίπος από το κρέας να απομακρύνεται κατά το σούβλισμα και να μην μένει στο μαγειρικό σκεύος.

5. Σερβίρετε πάντα στο πιάτο σας και μην τσιμπάτε με το χέρι από το τραπέζι.

6. Βάλτε κάπου στο πιάτο σας και λαχανικά.

7. Το βράδυ της Κυριακής του Πάσχα καταναλώστε ελαφριά γεύματα, με φρούτα και λαχανικά.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

9 φορές που θέλαμε να είχαμε τα μαλλιά της Emma Stone

Η γνωστή ηθοποιός ανεβάζει τον πήχη κάθε φορά που περπατάει στο κόκκινο χαλί!
ΠΑΙΔΙ

Μια ξεχωριστή φιλία αφιερωμένη στα υιοθετημένα παιδιά

Ο Buddy και ο Reagan, ποζάρουν υπέροχα για καλό σκοπό.
ΕΓΩ

Να γιατί ήρθε η ώρα να μάθεις να μιλάς ισπανικά

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι οι ξένες γλώσσες έχουν ευεργετική επίδραση και στην προσοχή μας.
ΠΑΙΔΙ

Πως να προστατεύσεις το παιδί σου από το bullying

Σχολικός και κοινωνικός εκφοβισμός και πως αντιμετωπίζεται.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Μύθοι και αλήθειες για τα κιλά στην εγκυμοσύνη

Ποια είναι η συνιστώμενη πρόσληψη βάρους και τι κίνδυνοι υπάρχουν όταν το νούμερο στη ζυγαριά, ανεβαίνει εντυπωσιακά.