Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 λόγοι για να τα βάλεις στο πιάτο σου - AllYou.gr

Search

Λαχανάκια Βρυξελλών: 7 λόγοι για να τα βάλεις στο πιάτο σου

Ξεκινώντας από ΣΗΜΕΡΑ! 

16 Μαϊου 2016

Τα λαχανάκια Βρυξελλών ανήκουν στην κατηγορία των κραμβοειδών ή σταυρανθών λαχανικών, μαζί με το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, τη λαχανίδα, τη ρόκα και το ραπανάκι.

Αν και δε θα λέγαμε ότι συγκαταλέγονται στα πιο δημοφιλή λαχανικά που καταναλώνονται στη χώρα μας, εν τούτοις, σίγουρα αξίζουν μια θέση στο διαιτολόγιό μας, καθώς έχουν να μας προσφέρουν πλήθος θρεπτικών συστατικών και προστατευτικών παραγόντων.

Αρχικά, τα λαχανάκια Βρυξελλών, διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε αδιάλυτες και διαλυτές φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και βοηθούν στη μείωση των επιπέδων λιπιδίων, αντίστοιχα.

Επιπλέον, αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, που ασκεί αντιοξειδωτική δράση κι ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, και βιταμίνης Κ, που είναι απαραίτητη για την πήξη του αίματος και παράλληλα έχει φανεί ότι συνδέεται με την οστική υγεία. Ενδεικτικά, ένα φλιτζάνι βρασμένα λαχανάκια Βρυξελλών καλύπτει πάνω από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης των εν λόγω βιταμινών, για υγιείς ενήλικες.

Από την άλλη, προσφέρουν υψηλές ποσότητες βιταμινών του συμπλέγματος Β –και ιδιαίτερα φυλλικού οξέος και βιταμίνης Β6-, καθώς και πολύτιμών μετάλλων και ιχνοστοιχείων όπως ο φώσφορος, το μαγνήσιο, το μαγγάνιο και το κάλιο. 

Από τα λαχανάκια Βρυξελλών, δε θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν και τα φυτοχημικά συστατικά, που ασκούν αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση, προστατεύοντας την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος. Τέλος, ερευνητικά δεδομένα των τελευταίων ετών δείχνουν πως, τόσο τα λαχανάκια Βρυξελλών όσο και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας των σταυρανθών λαχανικών, περιέχουν  κι ενδεχομένως μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών της νόσου.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!