3 μύθοι για το τοπικό πάχος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καταρρίπτονται - AllYou.gr

Search

3 μύθοι για το τοπικό πάχος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καταρρίπτονται

Διάβασε και μη ερεύνα.

02 Ιουνίου 2016

Είναι πιθανό λίγο πριν την πρώτη εμφάνισή σου στην παραλία για αυτό το καλοκαίρι, να προσπαθείς να απαλλαγείς από τα «ψωμάκια» ή εκείνη τη μικρή κοιλίτσα που σου χαλάει... την γενική εικόνα. Για να σε βοηθήσουμε να βάλεις τέλος στο τοπικό πάχος, παρακάτω σου παρουσιάζουμε τρία πράγματα που μέχρι τώρα μπορεί να νόμιζες ότι ισχύουν σχετικά με αυτό, αλλά –εν τέλει- δυναμιτίζουν τον πραγματικό αγώνα σου για ένα υπέροχο bikini body.

Μύθος#1: Οι λιπαρές τροφές (π.χ. βούτυρο, κόκκινο κρέας) είναι υπεύθυνες για την εμφάνιση τοπικού πάχους

Η κατανάλωση τροφών υψηλών σε λιπαρά σίγουρα δεν είναι καθόλου ωφέλιμη για την υγεία σου. Από την άλλη, όμως, η μεγάλη κατανάλωση θερμίδων από οποιαδήποτε διατροφική ομάδα μπορεί να συμβάλει εξίσου στη «διεύρυνση» της μέσης ή των γοφών σου. Παρ' όλα αυτά, μέχρι σήμερα, οι ειδικοί δεν έχουν ενοχοποιήσει μόνο έναν παράγοντα για τη δημιουργία του τοπικού πάχους. Διάφοροι γονιδιακοί παράγοντες, όπως η διατροφή, η ηλικία, αλλά και o τρόπος ζωής μας, παίζουν -χωριστά ή συνδυαστικά- το ρόλο τους στην εμφάνισή του. Τι μπορείς να κάνεις; Δεν χρειάζονται πολλές, αλλά μερικές ουσιαστικές κινήσεις, για να νικήσεις τον εχθρό. Προσπάθησε να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες, μάθε να διαβάζεις τις ετικέτες των τροφίμων, μείωσε την πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών κι αύξησε την ποσότητα φρούτων και λαχανικών που καταναλώνεις.

Μύθος #2: Η αντικατάσταση των κοινών αναψυκτικών με τα αναψυκτικά διαίτης είναι ένας καλός τρόπος να περιορίσεις το τοπικό πάχος

Σύμφωνα με στοιχεία της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, τα αναψυκτικά αποτελούν τη βασικότερη πηγή πρόσληψης και η επιπλέον ζάχαρη σημαίνει -αναπόφευκτα- επιπλέον θερμίδες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, τα σιρόπια από ζαχαροκάλαμο έχουν σταδιακά αντικαταστήσει την επεξεργασμένη ζάχαρη ως τον μοναδικό γλυκαντικό παράγοντα στα αναψυκτικά, αλλά ακόμα κι αυτά ενοχοποιούνται για τη συμβολή τους στην αύξηση του βάρους. Το ερώτημα που ανακύπτει είναι αν τα αναψυκτικά διαίτης προσφέρουν μια πραγματική λύση στο πρόβλημα. Αν και κάποιοι ερευνητές διατείνονται ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν αναψυκτικά με λίγες θερμίδες -λόγω των τεχνητών γλυκαντικών ουσιών- ως μέρος ενός πλάνου απώλειας βάρους, όντως χάνουν τοπικά βάρος, άλλοι διαφωνούν. Προς το παρόν, όμως, δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία για καμία από τις δύο περιπτώσεις.

Μύθος #3: Η άσκηση που επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. κοιλιακοί, γέφυρα) στοχεύει στο κάψιμο του λίπους από την εκάστοτε «προβληματική» περιοχή

Τα καθίσματα, οι κοιλιακοί, και η γέφυρα κι άλλες ασκήσεις που γυμνάζουν την εν λόγω περιοχή ενδυναμώνουν τους μυς της κοιλιάς και σε βοηθούν να χάσεις βάρος, αλλά δουλεύουν μόνο για την καταπολέμηση του συγκεκριμένου συσσωρευμένου λίπους. Επομένως, η τακτική τού να απομονώσεις κάποιες ασκήσεις που γυμνάζουν μόνο την κοιλιά και να επικεντρωθείς σε αυτές δεν θα σε ωφελήσει. Προτίμησε την αερόβια άσκηση, το ποδήλατο, το χορό και το τένις που -σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή- θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος αποτελεσματικά.