Φρέσκο ή σε κονσέρβα; Σου λύνουμε ΚΑΘΕ απορία - AllYou.gr

Search

Φρέσκο ή σε κονσέρβα; Σου λύνουμε ΚΑΘΕ απορία

Μείνε στο (σωστό) ράφι.

08 Ιουνίου 2016

To ακούς από τότε που ήσουν μικρή και η αλήθεια είναι ότι η μαμά σου είχε δίκιο: οι φρέσκες τροφές είναι η καλύτερη (διατροφική) επιλογή. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορείς να έχεις στην κουζίνα σου και μερικά τρόφιμα κατεψυγμένα ή σε κονσέρβα, για να μαγειρέψεις ένα υγιεινό και διατροφικά πλούσιο γεύμα όποτε θες. Παρακάτω, σου παρουσιάζουμε 3 τροφές που δεν χάνουν καθόλου τη διατροφική τους αξία ακόμα και αν δεν είναι φρέσκες.

#1 Καβούρι

Αντί για φρέσκο αγόρασε: Κονσέρβα καβουριού 

Χρησιμοποίησε την: Για να φτιάξεις καβουροκεφτέδες: Ανακάτεψε σε μίξερ αυγό, καβούρι, τρίμμα φρυγανιάς, κρεμμύδι και μαϊντανό. Πλάσε τα υλικά σε κεφτέδες και ψήσε τους στο φούρνο.

Γιατί κονσέρβα; Το καβούρι είναι πλούσιο σε Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία θωρακίζουν την καρδιά.

#2 Σπανάκι

Αντί για φρέσκο αγόρασε: Κατεψυγμένο σπανάκι

Χρησιμοποίησε το: Είναι ιδανικό για να παρασκευάσεις σπανακόπιτα.

Γιατί κατεψυγμένο; Επειδή καταψύχεται σχεδόν αμέσως μετά τη στιγμή της συγκομιδής του, διατηρεί αρκετές από τις βιταμίνες του. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες. 

#3 Ντομάτες

Αντί για φρέσκες, αγόρασε: Κονσέρβας, ολόκληρες ξεφλουδισμένες 

Χρησιμοποίησε τις: Στις σάλτσες ζυμαρικών και τα κοκκινιστά πιάτα

Γιατί κονσέρβα; Οι ολόκληρες ντομάτες έχουν υποστεί λιγότερη επεξεργασία και έτσι έχουν καλύτερη γεύση. Επιπλέον, περιέχουν λυκοπένιο, το οποίο καταπολεμά τον καρκίνο και προστατεύει από τις βλαβερές UV ακτίνες του ήλιου.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!