6 διατροφικές αλλαγές που θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες - AllYou.gr

Search

6 διατροφικές αλλαγές που θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες

Ένα μικρό τεστ που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις αν κάνεις πράγματι τις σωστές επιλογές στο πιάτο.

23 Σεπτεμβρίου 2016

Πιστεύεις ότι γνωρίζεις πλέον τα πάντα σε ό,τι  αφορά την υγιεινή διατροφή; Κι όμως έξυπνες ανταλλαγές, θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες χωρίς να θυσιάσεις το παραμικρό σε γευστική απόλαυση. Εμείς σε προ(σ)καλούμε να κάνεις το ακόλουθο μικρό κουίζ για να δεις αν μπορείς όντως να αναγνωρίσεις την καλύτερη επιλογή για τη γραμμή σου.

Μαρμελάδα vs βούτυρο
Τι απλώνεις πάνω στη φρυγανισμένη φέτα σου κάθε πρωί; Βούτυρο. Λοιπόν, αν μάθεις ότι 1 κ.γλ. βούτυρο περιέχει 100 θερμίδες και 11 γραμμ. λιπαρά, τι θα έλεγες για μία γενναία δόση μαρμελάδας, που θα έχεις φτιάξει χωρίς την προσθήκη ζάχαρης από φρέσκα φρούτα; Και ναι είναι εξίσου νόστιμη με το βούτυρο.

Ρύζι vs φακές
Σου προτείνουμε να μη δεχτείς τις πρωτεΐνες που σου παρέχει ένα πιάτο ρύζι και να προτιμήσεις να τις προσλάβεις από ένα πιάτο με φακές. Μάλιστα, 1/2 φλ. περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τι λες;

Ξηροί καρποί vs granola
Μπορεί η granola (δηλαδή εκείνες οι τραγανές μπουκίτσες ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων) να προσθέτουν νοστιμιά στο γιαούρτι σου – αλλά μαζί σε «φορτώνουν» με έξτρα ζάχαρη, θερμίδες και λιπαρά. Με άλλα λόγια,  οι ξηροί καρποί είναι προτιμότεροι για την γραμμή σου ενώ θα ωφελήσουν πολλαπλάσια την καρδιά σου.

Δημητριακά ολικής άλεσης vs cornflakes
Τα cornflakes είναι φτωχά σε θερμίδες, αλλά και σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Συμπερίλαβε στη διατροφή του δημητριακά ολικής άλεσης, τα οποία περιέχουν διπλάσιο ποσοστό πρωτεϊνών και φυτικών ινών.

Στήθος γαλοπούλας vs στήθος κοτόπουλου
Και οι δύο αυτές άπαχες επιλογές είναι πολύ υγιεινές, παρ' όλα αυτά,  η γαλοπούλα είναι φτωχότερη σε θερμίδες και λιπαρά.

Πρωτεϊνούχα ροφήματα vs sports drinks
Απόφυγε τα γεμάτα ζάχαρη ροφήματα που προορίζονται για μετά το πέρας της άσκησης. Αντίθετα ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα θα σε βοηθήσει να ξαναχτίσεις τους μυς γρηγορότερα μετά τη φθορά που έχει επέλθει με τη γυμναστική.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΕΓΩ

Το τρικ που θα σε απαλλάξει από τις ενοχές σου

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι μπορείς να διώξεις τις Ερινύες σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα.
ΥΓΕΙΑ

Τι να κάνεις για να προλάβεις την υποθερμία

Μύθοι και αλήθειες για το κρύο! Ενημερώσου και απόφευγε την υποθερμία.
ΑΣΚΗΣΗ

Το τρικ που θα σε βοηθήσει να βρεις τη φόρμα σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιο αντικείμενο σού δίνει το ιδανικό κίνητρο για να βάλεις τα αθλητικά σου και να μείνεις πιστή στο πρόγραμμα άσκησής σου.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Μπες σε εορταστικό mood με αυτά τα μακιγιάζ

Τα πιο εντυπωσιακά μακιγιάζ από τα πιο εντυπωσιακά μοντέλα.
ΕΓΩ

Ακόμη ένας πολύ καλός λόγος να σκάσεις ένα χαμόγελο

Αμερικανική έρευνα υποστηρίζει ότι το γέλιο σου δεν συνδέεται μόνο με το ταμπεραμέντο σου.
DO IT YOURSELF

3 ενδυματολογικές φόρμουλες για κάθε εορταστικό πάρτυ

Προγραμμάτισε από τώρα την εορταστική σου γκαρνταρόμπα για πάντα επιτυχημένες εμφανίσεις!