6 διατροφικές αλλαγές που θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες - AllYou.gr

Search

6 διατροφικές αλλαγές που θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες

Ένα μικρό τεστ που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις αν κάνεις πράγματι τις σωστές επιλογές στο πιάτο.

23 Σεπτεμβρίου 2016

Πιστεύεις ότι γνωρίζεις πλέον τα πάντα σε ό,τι  αφορά την υγιεινή διατροφή; Κι όμως έξυπνες ανταλλαγές, θα σε γλιτώσουν από έξτρα θερμίδες χωρίς να θυσιάσεις το παραμικρό σε γευστική απόλαυση. Εμείς σε προ(σ)καλούμε να κάνεις το ακόλουθο μικρό κουίζ για να δεις αν μπορείς όντως να αναγνωρίσεις την καλύτερη επιλογή για τη γραμμή σου.

Μαρμελάδα vs βούτυρο
Τι απλώνεις πάνω στη φρυγανισμένη φέτα σου κάθε πρωί; Βούτυρο. Λοιπόν, αν μάθεις ότι 1 κ.γλ. βούτυρο περιέχει 100 θερμίδες και 11 γραμμ. λιπαρά, τι θα έλεγες για μία γενναία δόση μαρμελάδας, που θα έχεις φτιάξει χωρίς την προσθήκη ζάχαρης από φρέσκα φρούτα; Και ναι είναι εξίσου νόστιμη με το βούτυρο.

Ρύζι vs φακές
Σου προτείνουμε να μη δεχτείς τις πρωτεΐνες που σου παρέχει ένα πιάτο ρύζι και να προτιμήσεις να τις προσλάβεις από ένα πιάτο με φακές. Μάλιστα, 1/2 φλ. περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Τι λες;

Ξηροί καρποί vs granola
Μπορεί η granola (δηλαδή εκείνες οι τραγανές μπουκίτσες ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων) να προσθέτουν νοστιμιά στο γιαούρτι σου – αλλά μαζί σε «φορτώνουν» με έξτρα ζάχαρη, θερμίδες και λιπαρά. Με άλλα λόγια,  οι ξηροί καρποί είναι προτιμότεροι για την γραμμή σου ενώ θα ωφελήσουν πολλαπλάσια την καρδιά σου.

Δημητριακά ολικής άλεσης vs cornflakes
Τα cornflakes είναι φτωχά σε θερμίδες, αλλά και σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Συμπερίλαβε στη διατροφή του δημητριακά ολικής άλεσης, τα οποία περιέχουν διπλάσιο ποσοστό πρωτεϊνών και φυτικών ινών.

Στήθος γαλοπούλας vs στήθος κοτόπουλου
Και οι δύο αυτές άπαχες επιλογές είναι πολύ υγιεινές, παρ' όλα αυτά,  η γαλοπούλα είναι φτωχότερη σε θερμίδες και λιπαρά.

Πρωτεϊνούχα ροφήματα vs sports drinks
Απόφυγε τα γεμάτα ζάχαρη ροφήματα που προορίζονται για μετά το πέρας της άσκησης. Αντίθετα ένα πρωτεϊνούχο ρόφημα θα σε βοηθήσει να ξαναχτίσεις τους μυς γρηγορότερα μετά τη φθορά που έχει επέλθει με τη γυμναστική.