Να τι σαμποτάρει τη δίαιτά σου - AllYou.gr

Search

Να τι σαμποτάρει τη δίαιτά σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι μπαίνει εμπόδιο ανάμεσα σε εσένα και την απώλεια βάρους.

26 Σεπτεμβρίου 2016

Μετά το καλοκαίρι, αποφάσισες να «σοβαρευτείς» και να μπεις σε πρόγραμμα για να χάσεις τα έξτρα κιλάκια που σου χάρισαν τα παγωτά στην παραλία, οι τηγανιτές πατάτες και τις πρωινές τυρόπιτες που το στομάχι σου αποζητούσε μετά από κάθε μεγάλο ξενύχτι. Σήμερα, θυμάσαι τι είναι ο υδατάνθρακας και η γλουτένη το πολύ 2 φορές την εβδομάδα, το λάδι σου το προτιμάς πάντα ωμό και έχεις επιβάλλει συγκεκριμένο ωράριο λειτουργίας στο στομάχι σου. Εντούτοις, η ένδειξη της ζυγαριάς εδώ και εβδομάδες παραμένει… ακλόνητη και σταθερή.
«Το να κατανοήσεις τις διατροφικές σου συνήθεις μπορεί να σε διαφωτίσει πολύ σχετικά με το πόσο επιρρεπής είσαι στο να πάρεις βάρος», εξηγεί ο Yunsheng Ma, PhD, από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης. Διάβασε παρακάτω για να ανακαλύψεις τους συνηθέστερους… σαμποτέρ που ανακάλυψε –σε έρευνά της ανάμεσα σε 5.000 εθελοντές- στην προσπάθεια απώλειας κιλών. Μήπως αναγνωρίζεις κάποιο και στην δική σου περίπτωση;

Σαμποτέρ #1: Ξεχνάς το πρωινό σου.
Τα άτομα που δεν συνηθίζουν να ξεκινούν την ημέρα τους με ένα καλό πρωινό γεύμα έχουν περίπου τετραπλάσιες πιθανότητες να φέρουν 5-10 κιλά επιπλέον από το ιδανικό βάρος τους. Ο λόγος; Παραλείποντας το πρωινό, προκαλείς πτώση στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να μην ικανοποιείς το αίσθημα της πείνας και επομένως να είσαι ιδιαίτερα επιρρεπής σε γευστικές… ατασθαλίες κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

Σαμποτέρ #2:  Σου αρέσει να τρως έξω
Αν ανήκεις σε εκείνη την κατηγορία των ανθρώπων οι οποίοι Οι συνηθίζουν να βγαίνουν το βράδυ για φαγητό τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, να σε ενημερώσουμε ότι έχεις διπλάσιες πιθανότητες να πάρει βάρος σε σχέση με εκείνους που προτιμούν το σπιτικό φαγητό. Κι αυτό γιατί, το έτοιμο φαγητό συνήθως διαθέτει περισσότερες θερμίδες και λιπαρά από ότι τα πιάτα που φτιάχνεις σπίτι σου, ενώ είναι και φτωχότερα σε θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, οι μεγάλες μερίδες  που σερβίρονται σε πολλές ταβέρνες και εστιατόρια, δεν διευκολύνουν την προσπάθεια  σου για απώλεια βάρους. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τα άτομα που λατρεύουν να γευματίζουν έξω το μεσημέρι. Αντίθετα, για τα τελευταία οι πιθανότητες να πάρουν βάρος είναι μειωμένες κατά 30% -60%!

Σαμποτέρ #3: Γευματίζεις μόνο τρεις φορές την ημέρα
Καταναλώνοντας μόνο ένα, δύο ή ακόμα και τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα, «προκαλείς» το σώμα σου να αποθηκεύσει το φαγητό που καταναλώνεις σε μορφή λίπους. Αντίθετα, τρώγοντας 4 ή περισσότερα γεύματα μπορείς να μειώσεις τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 45% ακόμα κι αν το σύνολο των θερμίδων που λαμβάνεις είναι το ίδιο. 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!