Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για εσένα - AllYou.gr

Search

Αυτό είναι το ιδανικό πρωινό για εσένα

Πλέον δεν έχεις καμία δικαιολογία να «αμελείς» το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

05 Ιανουαρίου 2017

Βρίσκεις συνέχεια δικαιολογίες για να παραλείψεις το πρωινό σου; Αυτή η συνήθεια σήμερα φτάνει στο τέλος της. Εμείς βρήκαμε τους πιο συνηθισμένους λόγους που μας κάνουν τις περισσότερες από εμάς να «ξεχνάμε» το βασικότερο γεύμα της ημέρας και σου παρουσιάζουμε παρακάτω έξι προτάσεις που θα καλύψουν τις ανάγκες σου και θα σε γεμίσουν ενέργεια χωρίς καμία απειλή για τη γραμμή σου.

«Αυτό που χρειάζομαι είναι να αισθάνομαι πληρότητα μέχρι το μεσημέρι»
Το ιδανικό πρωινό: Μια μπάρα.
Αλλά όχι οποιαδήποτε. Πολλές από τις μπάρες που θα προμηθευτείς σε ένα οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής σου, είναι φορτωμένες με ζάχαρη και λιπαρά. Δοκίμασε μια μπάρα δημητριακών ή φρούτων με περίπου 10 g, πρωτεΐνης και 5 g φυτικών ινών.

«Το πρωινό στο αυτοκίνητο κατά τη διαδρομή για τη δουλειά αποτελεί τη η μόνη μου επιλογή»
Το ιδανικό πρωινό: Σάντουιτς με αβγό.
Απόφυγε τους θερμιδικούς δυναμίτες, όπως τα μάφιν, τα μπάγκελ ή τα κρουασάν σοκολάτας. Αντιθέτως, μπορείς να παραγγείλεις ένα σάντουιτς με αβγό (κερδίζεις σε πρωτεΐνη), μαρούλι και πάστα ελιάς. Αν θέλεις να αποφύγεις την πρόσληψη θερμίδων, μπορείς απλά να παραλείψεις το τυρί.

«Δεν πεινάω ποτέ πριν από το μεσημέρι»
Το ιδανικό πρωινό:  
Smoothie. Αν δεν έχεις συνηθίσει να παίρνεις πρωινό, τότε προτίμησε ένα απολαυστικό smoothie – θα ξεκινήσεις τη μέρα σου με βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Επίσης, απόφυγε το βραδινό αργά, πριν πέσεις στο κρεβάτι, γιατί αυτό ενδέχεται να είναι ο «υπαίτιος» για τη χαμηλή πρωινή σου όρεξη.

«Με ενδιαφέρει η υγεία της καρδιάς μου και οι περισσότερες επιλογές για πρωινό μου φαίνονται πολύ λιπαρές»
Το ιδανικό πρωινό: Αραβική πίτα... με γέμιση που θα σου προσφέρει ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά. Γέμισέ τη με κομμάτια αβοκάντο, φέτες αβγού και ντομάτα.

«Προσπαθώ να χάσω 2-3 κιλά»
Το ιδανικό πρωινό:  Πράσινο τσάι και αβγά.
Αντί για καφέ, συνόδευσε το πρωινό σου με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι – οι έρευνες δείχνουν ότι ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου. Όσο για το υπόλοιπο γεύμα, δύο αβγά και μία φρυγανιά θα σε κρατήσουν χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα. Οι μελέτες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν το πρωί αυγά αντί για κουλούρι πολίτικο (με αβγά και γάλα) χάνουν περίπου 65% περισσότερο βάρος από τους υπόλοιπους.

«Γυμνάζομαι το πρωί και μετά χρειάζομαι ενέργεια – το συνηθισμένο τοστ δε με χορταίνει τοστ»
Το ιδανικό πρωινό: Βάφλα με μερέντα. Επομένως χρειάζεσαι υδατάνθρακες και πρωτεΐνες για να επαναλειτουργήσουν σωστά οι μύες μετά τη άσκηση. Μια βάφλες με μερέντα και κομμάτια μπανάνας θα σου προσφέρουν 14 g φυτικών ινών 8 g πρωτεΐνης. Συνόδευσέ την Πιες με ένα ποτήρι κρύο γάλα χαμηλών λιπαρών για να «ξυπνήσεις» τους μύες σου.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!