Τι τρώει η personal trainer των celebrities για να είναι fit; - AllYou.gr

Search

Τι τρώει η personal trainer των celebrities για να είναι fit;

H fitness guru Taryn Toomey αποκαλύπτει την καθημερινή της διατροφή!

19 Μαϊου 2017

Πάντα είχα απορία τι τρώνε οι διατροφολόγοι και οι γυμναστές. Προσέχουν άραγε το καθετί που τρώνε και υπολογίζουν μέχρι και την τελευταία θερμίδα που καταναλώνουν ή είναι «φυσιολογικοί» άνθρωποι σαν εμάς και κάνουν τις ατασθαλείες τους που και που; Προσωπικά, πιστεύω ότι η απάντηση βρίσκεται κάπου στην μέση. Πιστεύω ότι ναι μεν προσέχουν τι τρώνε αλλά από την άλλη θα κάνουν και την… γουρουνιά τους, μια στο τόσο!

Όποιες υποθέσεις και εικασίες πάντως κι αν έκανα ως τώρα, μου επιβεβαιώνουν (ή και όχι) τα λόγια της Taryn Toomey. Μίας από τις πιο γνωστές fitness guru της Αμερικής, την οποία έχουν εμπιστευτεί κατά καιρούς, πάρα πολλές celebrities. Η Toomey εφαρμόζει στα προγράμματά της ένα συνδυασμό δύο διαφορετικών ασκήσεων: αυτή του cardio και της yoga. Έτσι, το σώμα γίνεται πιο δυνατό εκ των έσω ενώ κάνει καύσεις.

Πώς παραμένει fit όμως, μια γυναίκα που κάνει αυτή την γυμναστική καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας; Πώς έχει ενέργεια; Τι τρώει καθημερινά; Όλα τα αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της για το Harpers Bazaar.

ΠΡΩΙΝΟ

«Συνήθως πίνω ένα μεγάλο ποτήρι με ζεστό νερό και λεμόνι. Καμία φορά μπορεί να βάλω και πιπέρι καγιέν και τζίντζερ. Έπειτα πίνω καφέ. Για πρωινό συνήθως τρώω δύο βραστά αυγά ή πίνω ένα smoothie. To smoothie αποτελείται από γάλα αμυγδάλου, μια μπανάνα και βούτυρο αμυγδάλου. Μπορεί να προσθέσω λίγη πρωτεϊνη σε σκόνη, με γεύση σοκολάτας, chia seeds και λιναρόσπορο. Το δίνω και στα παιδιά μου αυτό. Άλλες φορές μπορεί να αφαιρέσω τον κρόκο από τα αυγά και να τον βάλω σε χούμους. Μετά πάω για μάθημα.»

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

«Είμαι άνθρωπος που τρώει σύμφωνα με εποχιακά υλικά. Για μεσημεριανό θα φάω ένα μεγάλο μπολ σούπα και σαλάτα. Η σούπα μπορεί να είναι φακές ή κινόα ή κίτρινη κολοκύθα. Η σαλάτα περιλαμβάνει λαχανάκια Βρυξελλών, κουνουπίδι και κολοκυθάκια. Είναι τόσο γλυκά και καλά για τον οργανισμό! Και έχουν γεύση τρομερή! Τα ψήνω στον φούρνο και έπειτα τα προσθέσω σε σαλάτα από σπανάκι. Είναι χορταστική πολύ. Είμαι vegan εν μέρει, αλλά καμιά φορά θα φάω ψάρι. Οπότε μπορεί να φτιάξω ένα τόνο ή γαρίδες με σως από μέλι-μουστάρδα και λαχανικά στον φούρνο.»

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

«Για το απογευματινό μου σνακ, τρώω πολύ φύκια. Μπορεί να φάω γουακαμόλε με φύλλα από φύκια. Τρώω συνήθως 10, αλλά δεν με χορταίνουν και τόσο. Πολλές φορές τρώω και τσιπς από kale λάχανο. Τα λατρεύω. Επίσης, μπορεί να ενδώσω στους ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι, όπως τα βραζιλιάνικα καρύδια και τα αμύγδαλα.»

ΒΡΑΔΙΝΟ & ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ

«Το βραδινό μου γεύμα είναι πάνω-κάτω σαν το μεσημεριανό. Δεν θέλω να τρώω βαριά, γιατί κοιμάμαι καλύτερα όταν δεν τρώω πολύ. Αλλά αυτό εξαρτάται και από το πώς νιώθω το σώμα μου. Καμία φορα, μπορεί να έχω 1-2 μαθήματα πριν γυρίσω σπίτι το βράδυ και να χρειάζεται να φάω κάτι πιο χορταστικό γιατί το έχει ανάγκη ο οργανισμός μου. Μπορεί λοιπόν, να φάω ψητό κόκκινο κρέας. Αν νιώθω ότι το χρειάζομαι θα ενδώσω και σε λίγη μαύρη σοκολάτα για επιδόρπιο ή σε γλυκά vegan που είναι πεντανόστιμα. Αν είναι να ενδώσω σε κάποιον πειρασμό δηλαδή, θέλω να είναι ένας “υγιεινός πειρασμός”. Δεν είμαι νομίζω ότι είμαι τρελή επειδή ξέρω ότι δεν θα νιώσω καλά αν φάω ένα τεράστιο κομμάτι τούρτα. Θα θέλω να το βγάλω μετά! Νιώθω ότι όσο περισσότερο αποφεύγεις την ζάχαρη, τότε λιγότερο την ζητάει ο οργανισμός!»

ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ

 

«Όταν θα βγω, θα πάω συνήθως για sushi. Θα φάω σαλάτα με tuna sashimi ή μερικά rolls σολωμού. Είμαι πολύ clean στην διατροφή μου γενικά και στην έξοδό μου θα προτιμήσω τον συνδυασμό ψαριού και σαλάτας.»