Γιατί με «ένα σουβλάκι» δεν κάνεις δίαιτα - AllYou.gr

Search

Γιατί με «ένα σουβλάκι» δεν κάνεις δίαιτα

Δες πόσες θερμίδες έχει και θα καταλάβεις...

19 Ιουνίου 2017

Βγαίνεις έξω το βράδυ με την παρέα και μετά τα ποτά λέτε να τσιμπήσετε και κάτι. Εννοείται ότι είχατε τσιμπήσει και κάτι πριν, για να μην σας χτυπήσει το αλκοόλ. Και, κλασικά, πάτε σε σουβλατζίδικο, σουβλακερί, όπως θες πες το, οι θερμίδες οι ίδιες θα είναι.

Αν νομίζεις ότι παίρνοντας «ένα σουβλάκι μόνο» προσέχεις τη διατροφή σου, απατάσαι. 

Το ξέρεις ότι το απόλυτα ελληνικό street food και η αγαπημένη μας διατροφική συνήθεια είναι από μόνο του ένα γεύμα; Και όχι και η καλύτερη επιλογή, εδώ που τα λέμε. 

Ας ξεκινήσουμε από τις θερμίδες:
Ένα σουβλάκι με γύρο και τζατζίκι έχει γύρω στις 750 θερμίδες- το λες και θερμοδογόνο βόμβα άνετα.

Τι άλλο έχει;
47 γραμμάρια λιπαρών, από τα οποία τα 17 γραμμάτια είναι κορεσμένα λιπαρά
3 γραμμάρια ίνες
54 γραμμάρια υδατάνθρακες

Το θέμα με το σουβλάκι είναι το κρέας. Καταρχάς, θα πρέπει να είσαι σίγουρη ότι ο σουβλατζής της γειτονιάς σου επιλέγει καλά κρέατα. Ποιος όμως είναι σίγουρος για κάτι τέτοιο; 
Επιπλέον, ο γύρος είναι φουλ στα λιπαρά, που δεν είναι τα καλά λιπαρά που χρειάζεται ο οργανισμός σου. 

Τι μπορείς να κάνεις για να μειώσεις τις θερμίδες και τα λιπαρά;
- Να αποφεύγεις τον γύρο και να επιλέγεις κοτόπουλο.
- Να ζητάς την πίτα σου αλάδωτη.
- Να μην βάζεις μέσα στο σουβλάκι πολλά πολλά, όπως τηγανητές πατάτες, σος, τζατζίκι.
- Να μην συνοδεύεις το σουβλάκι σου με αναψυκτικό, όπως κάνεις συνήθως. 

Τότε, ναι, εάν ακολουθήσεις τα παραπάνω, μπορείς άνετα να λες «ένα σουβλάκι έφαγα μόνο!».