6 λόγοι να τρως πατάτες όταν κάνεις δίαιτα - AllYou.gr

Search

6 λόγοι να τρως πατάτες όταν κάνεις δίαιτα

Τις αδικείς παράφορα και δεν το ξέρεις.

23 Ιανουαρίου 2018

Ξεκινάς διατροφή, δίαιτα, όπως θέλεις πες το. Στόχος σου είναι να χάσεις τα περιττά κιλά και να νιώσεις πιο ανάλαφρη. Ξέρεις ότι για να το πετύχεις πρέπει να απαρνηθείς τη ζάχαρη, το αλκοόλ, τις πατάτες... 

Τις πατάτες; Όχι, λάθος! Αφού τις λατρεύεις και το ξέρω. Άσε που μιλάμε για μία από τις πλέον θρεπτικές τροφές. 
Μα, δεν παχαίνει; θα με ρωτήσεις. Η τηγανητή, σίγουρα, θα σου απαντήσω με το χέρι στην καρδιά. 

Δες όμως πώς να την τρως και πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τα οφέλη της, καθώς η πατάτα: 

1. Δεν έχει λιπαρά:
Με την προϋπόθεση ότι την τρως βραστή, ψητή ή στον ατμό. 

2. Έχει υδατάνθρακες: 
Που τους χρειάζεσαι γιατί σου προσφέρουν ενέργεια. 

3. Αποτελεί καλή πηγή των αμινοξέων λυσίνη και τρυπτοφάνη: 
Κυρίως αν φας πατάτες μαζί με γάλα ή αβγά, θα πάρεις μια τροφή με πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας.

4. Σε κρατά χορτάτη:
Και αυτό οφαίλεται στη μεγάλη της περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. 

5. Είναι καλή πηγή καλίου:
Τι θες το κάλιο; Εμποδίζει την κατακράτηση υγρών, δεν νιώθεις αυτό το ενοχλητικό φούσκωμα ενώ παράλληλα βοηθάει τη μυϊκή λειτουργία και συστολή, τη μετάδοση νευρικών ερεθισμάτων και τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Βλέπεις τώρα;

6. Οι θερμίδες της είναι μύθος:
Εάν καταναλώσεις μία μέτρια μερίδα βραστής πατάτας θα πάρεις γύρω στις 140 θερμίδες. Πολλές είναι με τόσα θρεπτικά συστατικά που έχει; 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!