5 τροφές που γίνονται πιστοί βοηθοί σου στο αδυνάτισμα - AllYou.gr

Search

5 τροφές που γίνονται πιστοί βοηθοί σου στο αδυνάτισμα

Αρκεί να τις προτιμάς σε καθημερινή βάση.

12 Φεβρουαρίου 2018

Ισορροπημένη διατροφή και τακτική, ήπια άσκηση πάντα έχουν τα καλύτερα και τα μονιμότερα αποτελέσματα όταν θέλουμε όχι μόνο να χάσουμε βάρος αλλά και να διατηρήσουμε σταθερό τον επιθυμητό αριθμό στη ζυγαριά μας. 

Το να γνωρίζεις κάποια διατροφικά μυστικά πάντα σε βοηθάει στο να βλέπεις τα αποτελέσματα του κόπου σου. Κι αν δεν τα ξέρεις, εμείς είμαστε εδώ για να σου πούμε τις 5 τροφές που πρέπει να συνοδεύουν τα γεύματά σου:
 
1. Κανέλα: 
Κανελίτσα στον καφέ και στο γιαούρτι; Ναι, γιατί όχι; Εξάλλου οι έρευνες αποδεικνύουν ότι το εν λόγω μπαχαρικό έχει σταθεροποιητική επίδραση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γεγονός που σε βοηθάει στο να μην πεινάς συνέχεια.

2. Καυτερές πιπεριές: 
Εδώ όλη τη δουλειά την κάνει η καψαϊκίνη, η χημική ουσία η οποία περιέχεται στις καυτερές πιπεριές, και έχει την ιδιότητα να μειώνει την όρεξη και να επιταχύνει ελαφρώς τον μεταβολισμό.

3. Γιαούρτι: 
Ό,τι καλύτερο μπορείς να φας ως σνακ αλλά και για κανονικό γεύμα εάν το συνοδεύσεις με φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς. Το γιαούρτι σε κάνει να χάνεις περισσότερες θερμίδες γιατί έχει αρκετή πρωτεΐνη την οποία ο οργανισμός σου καλείται να αφομοιώσει. Επιπλέον, σε κρατά χορτασμένη για πολύ ώρα, και δεν τσιμπολογάς, συνήθεια που πάντα σε κάνει να παχαίνεις. 

4. Κινόα: 
Την έχεις ακούσει, ξέρεις ότι θεωρείται υπερτροφή αλλά ακόμα δεν την έχεις δοκιμάσει; Μη χάσεις την ευκαιρία να βάλεις στη ζωή σου αυτό το είδος δημητριακών που περιέχει 8 γραμμάρια πρωτεΐνης και 5 γραμμάρια φυτικών ινών ανά φλιτζάνι. Πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε, η κινόα μαγειρεύεται όπως το ρύζι, πολύ απλά. 

5. Πράσινο τσάι: 
Αν δεν το αγαπήσεις με την πρώτη γουλιά, σίγουρα θα συμβεί στη δεύτερη, και θα το λατρέψεις ακόμα περισσότερο όταν μάθεις ότι το πράσινο τσάι θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος καθώς ενισχύει τις διαδικασίες καύσης του κοιλιακού λίπους ενώ με τις κατεχίνες του επηρεάζει προσωρινά τον μεταβολισμό. Μια κούπα όμως δεν αρκεί, έτσι; Φρόντισε να πίνεις πράσινο τσάι, ζεστό ή κρύο, σε αρκετές στιγμές της ημέρας σου ώστε να επωφεληθείς όσο γίνεται περισσότερο.
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!