3 λόγοι να πεις ναι στον χαλβά, παρά τις θερμίδες του - AllYou.gr

Search

3 λόγοι να πεις ναι στον χαλβά, παρά τις θερμίδες του

Θα σε κάνει να πετάξεις πιο ψηλά και από τον χαρταετό

17 Φεβρουαρίου 2018

Αχ, τον είδα και πήρα. Για φρούτα είχα πάει για να πω την αλήθεια, αλλά τον είδα εκεί δίπλα στην ωραία του συσκευασία και δεν αντιστάθηκα. Ένα γλυκάκι το χρειάζομαι κάθε μέρα, σκέφτηκα, γιατί να μην τρώω λίγο χαλβά που είναι και θρεπτικός;

Πειράζει που μετράμε ακόμα μέρες για την Καθαρά Δευτέρα; Πειράζει που ήδη έχω φάει τον μισό; Δεν πειράζει, γιατί ναι μεν παχαίνει αν φας πολύ, τα οφέλη όμως του χαλβά είναι τεράστια:

1.Ο χαλβάς αποτελείται κατά 60% από ταχίνι. Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι φουλ σε: βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σελήνιο και αντιοξειδωτικά. Και δεν του φαίνεται... 

2.Έχει υψηλό περιεχόμενο σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και έτσι βοηθάει:

- Στην πρόληψη της υπερχοληστερολαιμίας, 
- Στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, 
- Στην πρόληψη του καταρράκτη και 
- Στην αντιμετώπιση του διαβήτη. 

3. Συμβάλλει στην αντιμετώπιση της αθηρωμάτωσης και στην έρρυθμη λειτουργία του ήπατος. 

Αχ, βρε χαλβά μου, πόσο θρεπτικός είσαι. Να είχες και λιγότερες θερμίδες! Μα, 220 στα 40 γραμμάρια; Είναι πολλές. Αλλά σίγουρα καλύτερα να φας λίγο χαλβά παρά μια σοκολατίνα. Γιατί, είπαμε, γλυκό θα φάμε. Ας μην είναι σκέτη ζάχαρη και ας μας κάνει τουλάχιστον καλό!

 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!